Sunday, February 27, 2011

koreaan-holic

assalamualaikum
 
hello there world! *ecece, tiru anwar hadi's style.* korang kenal ke? tak kenal dok diam diam. kalau nak tahu, korang google la ye. malas nak cerita panjang panjang. sebab aku nak cerita pasal artis korea hari ini. *yep, membebel sekali lagi disini.
 
baru je habis tengok cerita korea. apetah nama dia aku tak ingat, yang gumiho gumiho tuh lah. yang nine fox's tail. tahu ke? kompem tahu, korang kan peminat korea yang tegar. especially my juniors. ouh my, diorang memang tak leh blah lah ye.
 
aku nak mengumpat pasal korang jap, jangan marah ye! :D ingat lagi masa zaman sekolah dulu dulu. *ececec dulu dulu. time sama sama buat animasi, korang memang tak lepas lah berbincang pasal artis korea kan, sampai aku sendiri pun macam *eh, korang bincang pasal apa?* tengah buat buat kerja, kadang kadang sempat jugak korang utubing tengok menda alah korea tuh kan. sometime, aku pun terheret sekali.

yang si amna pulak, time habis exam pmr hari tuh, tiap tiap kali aku buzz dia kat ym, *oit, watpe tuh?* kompem tiap tiap kali tuh dia jawab, tengah geledah K-POP. ouh, afina pun sama! sampai kan sarah yang dulu kononnya *ew, ape ni korea korea?* sekarang dah jadik korean-holic kot. hahaha.

memang mengumpat kot. aku pun peminat korea jugak, tade la setegar diorang kan, tak pun, aku tade la setegar adnin. wahaha. tade la sampai nak charming charming diorang macam *berangan ada husband korea. haha. itu, dah teruk sangat tuh.. HAHA* contoh la kan :

yang ni, taekyon, ahli 2pm. ye ke? *betul kan kalau salah.  macam ni ke korang kata handsome? *nampak macam gay je. WAHAHA. aku gurau je weh. jangan pulak nanti jumpa korang, pukul aku pulak. :D

kalau yang ni cool kot :
haha, cool kan? kan?

kalau yang ni pulak :
yang ni, dbsk punya. tapi, setahu aku la kan dbsk dah pecah. sebab tuh aku tatau. korang tanya pakar la ye. *cantik kan yang ni? oke, korang bayangkan kalau husband korang jaejong. :D kalau korang pegi jalan mana mana, tentu orang akan cakap. *eh, cun nya husband kau* auw. haha. absolutely kidding oke. :D
 
korang faham kan maksud aku? haha. actually, post ni tade motif pun, cuma untuk menyakitkan hati peminat peminat 2pm dan dbsk. kan juniors ku? wahaha. jahat kot.
 
apa apa pun aku pun minat jugak korean nih. Super Junior & Bigbang *especially TOP.

memang sah, merapu. !

6 comments:

miss nureen said...

jejaka korea jejaka pondan.

Unknown said...

yeah.yeah. k'een 10 mark untuk andaa! memang pondan yang auw auw auw. HAHA!

dai-chan said...

tidak, mereka kacak dan menawan. Ehemm, 2pm members sume tough2 oke. Haha

Unknown said...

ewwww. tough ke? muka mcm pondan je. wahaha.

Anonymous said...

amboii~
xsetegar aku dih ? haha
wey , taekyon blakon cool lah ;)

Unknown said...

haha, yer la, takde la setegar mu hop ingt so so namo pelakon korea tuh..

cool ke? nmpk mace pondan jah. lalalala