Saturday, February 19, 2011

kembali :D

assalamualaikum

lama kot aku tak membebel kat sini. yer la kan, selalu nya aku membebel kat sini pasal aku borim tahap dinasour. tapi sekarang tak, tengah bersuka ria dengan gembira. banyak jugak benda yang aku nak story mory, sembang kencang kat sini. kalau nak cerita satu satu kompem tak tidur malam ni. so, what? let's list it ;
 
1- kepulangan kak aku dari mesir setelah lama menjadi pelarian dekat jeddah. hoho. actually kak aku dah wujud di malaysia ni dah hampir dua minggu. tak suprise mana la kot. dia sampai kat sini masa first trip hari tu, yang semua dok tunggu kat KLIA hari tuh la. siap jumpa abang najib kacak lagi. auw* siap masuk newspaper lagi tau :)

gambar ceria :D *yang biru tuh kawan kak aku*

2- selepas seminggu kepulangan kak aku di sambut, tiba pulak mamat iskandaria yang jadi pelarian di UK. setelah lama merempat di UK, akhir nya tiba jugak abang aku kat tanah air. yang paling aku suka, seguni kot dia bawak balik cadbury's chocolate. beraya sakan la aku. berat semakin bertambah. siren amaran diet telah berbunyi. :)

berlagak je lebih. ceh.

3- sekarang aku tengah busy dengan segala macam, contoh ; fokus kepada lesen kereta yang hampir sebulan tertangguh akibat kekalutan di mesir baru ni. fokus untuk tolong kanak kanak ribena untuk pertandingan animasi, *oi, flash siap dohh! :D sampai juling aku mengadap macromedia flash, last last decision. jeng jejeng. tunggu dan lihat. simple je weh. hah, tengok nea ;

amacam? boleh lawan ke?

4- last, aku jadi ajk untuk majlis maulud nabi kat kampung aku. mungkin aku memegang title budak sekolah makhad kot diorang bagi kat aku. wahaha. tapi, seriously aku cakap, sorry bebanyak kalau mereka mereka terpesong akidah. HAHA* rosak kot program korang nanti. haha. but, aku budak baik. korang tak tau ke? ada la jugak pengalaman jadi ad-hoc untuk tamrin budak form1 masa aku form4 dulu dulu. HAHA* gelak? sila sila. memang aku dah tergelak pon.

panjang kot list aku. haha.

p/s ; tidur malam tak pernah lena.

2 comments:

dai-chan said...

yeaaa! k.za mmg daebak! hik. mekasehh banyak2 :D. btw, i like the song.

Unknown said...

haha.. i knew it already. :P

saia suka jugakkkk.