Tuesday, January 25, 2011

a day without *something

assalamualaikum




argh! chatbox fb dah buat perangai pulak. terganggu gosip aku! rasa macam murka gila. -.- biarkan lah!

layan blog lagi best. :) talk. talk. talk. i can't even stop from talking. tapi 2 3 hari ini tak berapa nak bercakap. yer la kan. handset pun dah jadi papakedana. seminggu dah tade kredit. so, that's why la aku macam banyak mengarut sikit dalam blog neh. addicted nak cakap dengan orang.*padahal tak habis membebel dengan adik aku kat rumah. lalalala~

oke. hari ini umi aku call dari pejabat nya terus ke cellphone aku pukul 3 petang. kata nya, ada bisnes baru. suruh aku bersiap siap. erk? aku masa tuh air liur basi pun tak kering lagi. =.=' wait aku tido tengah hari la. letih kemas rumah kot. *bajetttt. 

banyak la umi aku punye bisnes. dia ajak aku teman dia pegi KB jap. kata nya nak tengok kain. aku ikut je dangan muka poyo nak mampus. haha. uih? betul betul ada bisnes la. waaaa. aku suka. aku suka. duit masyuk! kechingg. kechingg! $.$ boleh la tambah pendapatan aku untuk capai DSLR. auw. tapi, tak siap lagi bisnes tuh. nanti bila dah stable aku announce ah kat sini. haha.

baexlah, yang itu petang tadi. yang malam ini pulak, aku rasa macam dah tade keje untuk dibuat, first tuh round blog kengkawan dan link link yang dieorang ade. pastu ternampak kanak kanak yunk kat chatbox*grrr mintak dia punya blog. kot kot ada la kan. wah, ada rupa nya.

well, macam biasa saling follow meng-follow. haha. *thanks yunk! pastu kat blog yunk lah aku explore ke hulu ke hilir. mostly, girls blog are pink winky. aku terpaksa pakai sun glasses. seriously, sume yang aku masuk pink. pink. pink. pink. rasa macam dah nak rabun warna. the question is, *perlu ke pink? obsesssss nak mati. *sedap cakap kat orang. aku yang obsess merah tak kutuk pulak? haha. well, biasa la kan. :)

girls, korang tak perlu la obsess sangat dengan pink. hoho. *susah susah je aku ni kan? :P disebabkan aku rasa macam hari hari aku sentiasa dengan keboringan. so, aku follow several blog yang aku rasa..*awesome. maka maka bertambah lah pembacaan aku. ilmu pun bertambah. *ececeh.

oyeah, esok maybe aku ikut kot hang out with my girls. rindu rindu. haha. dan maybe esok aku nak pergi kedai cermin mata. nak check power. yer la kan mana la tawu kan tengok pink pink tadi jadi effect kat power aku yang sudah semakin berkurang nea. kot kot kena barah mata la. *terlebih suda. :D

saya selalu merepek macam ni kan? haha.


2 comments:

miss nureen said...

pink tu wajib!

Unknown said...

wekk.. butoo mato i baco post2 diorg. #.#