Tuesday, January 18, 2011

a reason

assalamualaikum

*everything happen for a reason* qoute yang baik untuk dipegang. namun, ada yang telah meng-spoil-kan qoute tuh dan maaf, aku tak boleh berpegang pada nya. aku hanya boleh mengatakan yang aku percaya semua berlaku ada sebabnya tapi aku tak boleh berpegang pada quote tuh :)

hari nea macam tak berapa cun. bukan maen ayu kot aku pakai tadi. tup tup naek teksi. :)) *umi ! nak lessseenn kete. bila nak dapat nea =.=' ? pegi sekolah macam biase la kan ? aku pegi untuk bantu bantu kanak kanak yang sedang kelemasan dengan tugas baru. aku rasa kejutan tentang jawatan pun belum reda dah dikejutkan dengan tugasan hari nea.

kasian kan juniors ku. agak terkucar kacir la sikit tadi. maybe sebab plan xcukup kemas :) by the way, its oke my dears. baru permulaaan kan ? *berhenti goreng ikan :O oke. kita sambung. hahaha. ouh, permulaan. yep a humble start will have a happy ending. :) *stik to that ! auw. tabanyak kot aku nak cakap pasal tadi :O sebab aku pun spoiler jugak tadi. hoho. im doing nothing je tadi. *dasar senior yg tegar :O

oh ya! tadi aku pegi cuci gamba gamba yang aku edit. saja gatal tangan nak design test photoshop kot. tiba tiba je *kebetulan kot. ade mamat nea datang tengok aku punye design. mamat tuh keje kat situ *azamphoto. eh, malu la sikit lagi ! dia tengok design aku. kalau lawa tak pe. hodoh macam mengkarong. =.='

dekat kaunter nak buat pembayaran :) ade la abang faisal*tauke azamphoto. auw terima kasih yang jutaan abang faisal. sebab kasi saya diskaun. auw. kenyit meta untuk abang faisal. auw* hahaha. gatal kot. *yg kenyit mata tuh tipu oke!

tengah syok borak borak dengan abang faisal datang mamat tadi tanya aku "eh, edit sendiri ke yang tadi tuh?" aku pun tak terkata angguk jer la kan. dia pun jawab "not bad uh?" abang faisal pun menyampuk. "taknak keje kat sini ke? jadi graphic design. sekali dengan dia*sambil tunjuk kat mamat tuh"
oh mak! malu oh! mamat tuh graphic design? tobat aku malu. dah la design aku macam mangkuk hentahapahapa.isk3!

aku tak jawab pun yang aku nak keje ke tak. sebab aku macam tawu je jawapan umi aku kalau aku mintak keje kat luar. aku bukan nak duit pun. kalau boleh aku nak pengalaman tu. yer lah keje dengan orang professional laen kan dari keje sendiri yang selalu syok sendiri. haha. tapi aku tak kesah pun kalau umi aku tak kasi sebab bukan aku nea tak cukup makan minum nak cari duit kat luar. huuhuu. like i said. i nak pengalaman. :)

tapi, abang faisal sedia bagi aku keje bila bila masa je. huhu. tadi dia siap kasi contact number lagi. mamat tuh pun kasi jugak. alahai best nye kalau dapat izin mak ayah kan? tuh lah, everything happen for a reason. ada la tuh sebab umi aku tak kasi. dan aku tawu sebab itu kenapa. at least aku tawu sebab nya. dan aku terima benda yang *happen tuh. tapi kalu benda yang *happen tuh tatau sebab nye. dok asyik cakap. everything happen for a reason tapi reason nye tak kasi kasi. aaa yang tu aku cuak gila kot.

oke. done for today :)




No comments: