Friday, January 14, 2011

Best Friend Forever

assalamualaikum

aku belajar kat karisma tak la lama sangat. tapi, sangat banyak ilmu yang aku dapat kat sana. antaranya, aku dapat mengerti makna sebenar *bestfriend. mase tuh, aku ingat lagi, hari tu hari last aku kat karisma. kelas aku pada hari khamis dan aku berseorangan. dalam kelas

kak marina ; how many your bestfried ?
kami ; banyakkk !
kak marina ; no, tipu. kalu banyak, bukan best friend tapi close friend. bestfriend paling banyak pun 2 orang.
dan aku tersedak. dalam fikiran aku hanya ada dua orang. :)

i have many close friend. but i only have two bestfriend Adnin Nadia Che Razali dan Aqilah Nik Muhammad Naziman. having them as my bestfriend is the best thing ever happen in my life. i heart u guys :)

 them.

 bFF

 cant be replace

 love 'em

 aku sekelas dengan dia sejak form 1 lagi.
tapi, mase form 4 pun sepatut sekelas. 
tapi dia tukar kelas

 dulu aku takut kat dia, garang macam hantu ;P

 hoho

 *sorry arh kalau tachantek. xrety weh.

qie, ayu gile kot mu. HAHA*


2 comments:

Anonymous said...

lawa yo ngedit weyh!!

jeles membuak buak .

Unknown said...

isk3. lawa ko sarah ? =.='
sero udu gtumo doh tuh,
sero malu bena nk publish..