Wednesday, May 25, 2011

having fun ♥

assalamualaikum

hi everyone, everybody ! hello, anyone anywho. haha. weeeee, hari nie, hutang saya sama itu MMP sudah selesai. I mean, saya dah hantar buku teks. teks? yer buku teks stam SPM yang sudah berkulat di rumah. ouh, ye saya tau. sangat tidak senonoh.

amboi, kemain lagi penat aku angkut sume buku buku tuh naek teksi. punye baek pakcik tuh, hantar aku sampai depan pintu utama maahad. takde la tercabut sangat tangan aku nak bawak benda tuh.
         
lepas hantar buku teks, saya jumpa macam macam cikgu. hampir 2 bulan kot tak pergi maahad. grrrr* masa tunggu teksi tuh, terfikir jugak kalau sempat nak jumpa cikgu Azhari. dan tibatiba aku bertanya diri sendiri . 
        
*eh, muka cikgu Azhari macam mne eh?*
         
HAHA, seriously, masa tunggu teksi tuh tak ingat langsung macam mana muka dia. *gila, kacang lupakan kulit betul. tadi sempat jugak terserempak dengan dia.pastu aku pun macam *oo, oke dah ingat balik* haha. weeweewee^^ mekaseh cikgu untuk katakata semangat itu. :D

lepas je sesi jejak kasih bersama cikgu cikgu. aku dan kanak kanak pergi merayau kat KB. hajat nak bersuka ria di atas parkson. dan saya akan menjadi mak tiri mereka. namun, saya sebagai senior yang baik dan takut akan apa apa yang terjadi nanti. kesian pulak diorang. so, MFC jadi sasaran kami.

mula tuh, aku separate dengan diorang, pasal aku nak beli something kat gaint yakni parkson. maka berjanji la kami untuk bertemu di MFC. lepas, je habis beli, aku terus ke MFC.

uuuuu, mula mula tak perasan keadaan di atas meja makan kitaorang. selepas di tunjuk, aku pun macam. wah! >.< nak nangis takde air mata. layan gamba jom.

 bikin terharu. T_T


 excited nak potong kek >.<

 weeee <3



 hah, banyak kan diorang melantak? aku pun tak tau apa la yang diorang order. aku punye rm6.30 je kot tadi. itu pun dah kenyang. dasyat dasyat. oke lepas je makan makan, diorang buat konvoi hantar aku ke kamdar pasal aku tunggu ayah aku kat sana.

 yer, kamdar kami datang.


walaupun agak kuciwa pasal kanak2 hanya 5 orang. *saya nak jumpa semuanya. -___- tapi, still having fun. yang tak datang tuh, thanks jugak sebab bagi kata good luck :) apa apa pun love you all lah.

thanks again ! <3


p/s : terkilan, AdninNadia takde. :(

4 comments:

im just kid? said...

besa doh lonih..wahahaha

Unknown said...

wuuuuu~ mmg pon. :D

yunk said...

a lot of sorry taw tak dapat pergi jugak :') btw , gud luck ! kak za tetap kacak :DD

Unknown said...

nvm la dear. i know you care. auw*