Saturday, May 14, 2011

Harmony Guest House

assalamualikum

ehem! again, photoshop! ouh I love photoshoping. akan aku habiskan saat saat akhir aku sebelum jejak kaki ke U pasnea bersama photoshop tersayang. aku nak main puas puas, sebab lepas nea mungkin dah takde masa nak maen benda nea. act, tak pernah dan takkan puas pun maen benda nea. it's half of my life. :)
  

  
Harmony Guest House? yer! tempat aku keje selepas habis exam SPM hari tuh. tau aku jadi ape? ouh, macam macam aku boleh jadi. kemas bilik, sapu sampah, basuh tandas, mop lantai, cat dinding, termasuk la jadi design untuk promote. -___- nak tau kenapa? pasal ini bapak aku punye, itu la sedap2 je maen suruh je, pasti kena buat.
  
act, ini baru je bukak awal tahun. cuma tak secantik sekarang lah, tak sesempurna sekarang lah. ala biasa la kan baru start niaga kan? HAHA. sekarang dah sempurna dah kot. Alhamdulillah. ehem, aku saja je taruk sini nak promote. mane tahu la kan, ade yang sangkot. HAHA.
   
wei, support lah guest house aku. memang la takde segempak yang dah maju sekarang, baru nak start niaga beb. >.< Insyallah kalau ade rezeki lagi, kita ubaisuai kasi gempak. yeah! \m/ *boleh la hasil wat tanggung aku study
   
ni link page fesbuk, baru bukak je pon : Harmony Guest House
*jangan terkejut pulak tengok profile pict dia tak cantik, sebab itu idea parent aku -__- sangat *errrrr. yang kat atas itu saya rasa lagi cantik. -,-
   
jom datang ramai ramai! haha, *bajet buat funfair.
  
akhir kata dari aku, sokonglah anak tempatan. HAHA, taksenonoh. :P
 
p/s ; kuat nego weh! :))

No comments: