Monday, April 18, 2011

Petronas :)

assalamualaikum
 
Allahuakbar. pada mulanya, aku rasa macam malas nak check UTP, sebab tak nak kecewa buat kali seterus nya. setelah ditolak oleh YTM macam sampah. T.T. sebab aku tengok kat blog orang yang punyai result gempak dari aku sudah ditolak mentah mentah. ini kan pula aku yang beresult siput sedut. -,-

namun, akibat banyak sangat orang meng-post-kan entry pasal ini. maka tadi terjumpa satu blog yang cakap pasal UTP nea lah. then kat situ dia kasi link untuk ke site check application. then, aku ape lagi kan? rasa macam dah benda depan mata. selalu nya aku malas sebab malas nak cari link dia. nah, sekarang depan mata aku bukak. *tibatiba sampai seru.
  
dengan hati yang penuh pasrah dan dupdap.dupdap. aku pun bukak lah. *isi i/c dan ini apa yang aku dapat ;


mulanya aku tidak mengerti apakah ini semua. tanpa mengira waktu masa dan saat, aku tekan je button proceed sambil membaca bismillah. *masih ada pengharapan disitu. -,- dan ini hasil ;

Alhamdulillah. All praises to Allah. T.T semakin tidak mengerti apa yang terjadi sebenarnya. seakan akan tidak percaya. sobs3.

aku tahu ini bukan nya apa apa. bukan sehebat dapat tawaran temuduga JPA, MARA, Khazanah or something. tapi, ini seolah olah mengembalikan semangat aku agar terus berjuang untuk masa depan. T.T
  
dengan bahasa mudah. tidak lah aku putus asa dan overwhelmed by low-self esteem.

again. Thank you Allah. for all the thing You have done to me. :)

p/s ; rezeki di pagi hari (:

9 comments:

Anis Tyra said...

wow!!! congratz ya :))
and goodluck 4 the educamp !

Unknown said...

thanks! :)

afinazulkifly said...

wow.mantap ah kakza
tahniah!!
all the best!!
^^

Unknown said...

pina ku ; mekaseh! doakan k.za. :D

dai-chan said...

k.za, congrats again. dan ingat, sila tunggu saya tahun depan ya ; overseas :D HAHA

Unknown said...

ouh yeah! ^^ sama2 ke oversea tahun hadapan. amin!

Maryam Kamal said...

Tahniah zaza!


And, all the best for yr future! :)

Bieyha Husain .. said...

woaaa !

congrats miss zaza ! :D

dunt give up ! :D

Unknown said...

maryam ; thanks! I'll do my best. :D

bie ; thanks! I won't give up :)