Wednesday, April 6, 2011

pra-animasi

assalamualaikum

semalam agak pathetic, kerana melakukan kerja yang sia sia. yep, *pertandingan animasi tak pernah lari dari kerja sia sia. sentiasa ade je sia sia itu.  rasa macam tak berguna pun ada.
 
hari ini, macam rasa bersalah. kemain lagi niat nak pegi sekolah tolong junior siapkan animasi. but, I've done nothing to them. *aih, tiba tiba perasaan useless datang. spoiler, yes I am.

perasaan benci dan trauma terhadap kerja kerja ni lah yang membuatkan aku sukar untuk tolong diorang. buat kejap je, mula lah nak ingat itu ini. kalau kenangan tuh macam pergi makan angin kat gunung everest takpe jugak nak dikenang. tapi, *ahhhh.
 
 
sekarang saya sudah tak tahu untuk berbuat apa apa. sekadar mampu tulis blog dan memohon maaf. tapi, aku tahu korang boleh buat tanpa aku kan? :) tengok tadi lah, animasi diorang better than tahun tahun lepas. perasaan malu mula timbul. ahhhh, diorang hebbat. -,-

harap harap berjalan dengan lancar lah esok. dan harap harap esok rezeki kita. it's been three years. waiting for the title. amin.

A best of luck wish to all my juniors. :) rabbi yassir, wala tu'assir.

p/s ; saya bangga dengan kamu semua
  

2 comments:

Farahh Arshad said...

wow! boleh ajar akak? :)

misszaza said...

boleh boleh boleh!