Friday, December 10, 2010

spm end?

assalamualaikum

erk? title spm end? suda tamat ke? ergh. belum lagi lah! its only 2 paper left. aih* lepas jer abes exam biology hari tuh. aku anggap spm dah abes. mane tak nya, sume kengkawan dari sekolah laen dah berjoli sana joli sini. dah beraya sakan dah dieorang. pergh! dugaan amat. nak stadi untuk 2 subjek lagi pun dah tade mood. ouh, need some help.

see, blog, fb, ym memang berhantu! im addicted. suda xboleh berhentikan sume nea. isk3..! tolong *again. umi aku pun dah suruh aku buat kerja rumah bagaikan aku dah abes exam. "tolong cabut rumput, kemas peti ais, basuh lantai, mop rumah." erk? masalah.masalah. dan aku da boleh bayangkan macam mane hidup aku lepas spm nanti. *suri rumah sepenuh masa.

oke. cakap lepas spm *HAHA. aku dapat plkn ! hehe. dapat la aku lari dari kerja kerja tuh..ngee:D. *pemalas. aku dapat kat kuala kangsar. oke la kan daripada dapat gua musang or sabah. kalo pegi gua musang, alahai xberkembang nye aku dok situ. still kat dalam negeri sendiri. sekali sekala kena jgk kan cari ilmu kat negeri orang. *jauh berjalan luas pandangan. haha.. tapi kalo dapat kat sabah pun xsenonoh jgk. jauh gila tuh. aiseh.

ohya! aku still tunggu result something. aku xmengharap pun dapat. dan aku takut aku dapatkan nya. sebab aku takut aku xdapat pikul sume tuh. tapi, kalau aku dapat, Tuhan dah bagi aku peluang depan mata xkan aku nak tolak. beratus lagi manusia daripada aku yang layak untuk dapatkan benda tuh. aku nea apelah sangat kan? aih*

oke lah, esok big day. banyak nak prepare. *ecececey. papai all!


p/s ;   pakai inai malam nea. :s

No comments: