Wednesday, December 8, 2010

pasca kemerdekaan

assalamualaikum !

hoi.hoi.hoi. i'm back ! oke . suda sembilan subjek saia lalui dengan berpeluh lelah , dengan penuh debaran , jantung berhenti berdenyut dan sama waktu dengan nya . setelah lama di paksa , terpaksa , memaksakan diri untuk study dan telah lama meninggalkan ini benda yang bernama blog *merepek .

ehem . kepada itu dua orang sahabat . adninnadiacherazali dan aqilahnikmuhammadnaziman *panjang oh name . saia suda ada dua subjek lagi untuk diberesi . lua dua orang jangan jeles maaa . *padahal aku jeles korang cuti 11 hari . by the way , aku suda berada dalam pasca kemerdekaan . boom, kapow, pow, *ya itu dia bunga api..bhaaarrr..

ehem *sekali lagi . memandangkan blog mereka mereka suda mengupdatekan blog mereka . so, rasa macam gatal plak tangan nak membebel kat sini. serius, sepanjang aku tinggal blog nea. berlori lori story yang aku nak cerita kat silent reader *bak kata byqie lah. tapi aku nak shortlist kan sume tuh bole? korang nak paham ke tak lantak lah, xpayah paham pun xpe. *ilikeit

+ its start with hari exam addmathe . alamak calculator aku stuck tiba-tiba . sial punye calculator. time time macam nea la die nak buat hal. aih*

+ exam physics how? haha. pretty good. lalalala~

+ chemistry? errrrr. help me . vomitting *.*

oh lupe cerita dekat kedai burger memang cun .

"nak tegur saia tuh, awak tegur yang sebelah awak tuh dulu"

dan saia berlalu dengan senyuman sinis. *ambik kau. :) fair enough right?

+ malam aku habis exam chemistry. sungguh tidak lah macho. byqie, dnin dan aku telah menghujani malam yang kering *erk? hahaha. tapi so sweet arh. and hujan itu semakin laju apabila sampai satu message :

"yeah, the same goes to me. aku ade banyak close friend. tapi aku hanya ada dua orang bestfriend, nurzakirahzahran dan adninnadiacherazali"

-aqilahnikmuhammadnaziman-

touching enough uh? sape yang xkan nangis kalo dapat message macam tuh? ade ke? meh sini aku nak lempang sampai nangis !

the conclusion is, tangisan malam itu adalan tangisan kesedihan nak pisah.
*oii ! sedih amat kot. T.T sayangsamakamuduaolang

specialforus*

+ lepas selang sehari tuh, konon nya bajet nak tipu itu dua orang manusia. aih *sigh. lastly aku yang terkena . oi ahmad byqie, u memang kaki kelengtong lah. dan sekali lagi wak kena beb . *rasamacamsial. siap nangis nangis lagi . *nangis lagi. T.T aih.

memang mangkuk hanyun betul. sumpah dah tanak jolok sarang tebuan. HAHA* malu pun ade. wei.wei.wei bongok la sikit lagi kalo boleh.

+ and today exam biology ? ngaaaaaaaaaaaa. sumpah xtipu malu. *jatuh longkang. ngek betul la. excited jawab bio kot. isk3. malu.malu.malu bukan kepalang. aisemen. jatuh saham 2 3 ribu. hahaha~

hoi.hoi.hoi batu celaka. naseb baek xcedera parah. naseb2.


erk. da abes kot.


p/s ; bat and pqs ? ouh need help !

No comments: