Wednesday, June 16, 2010

website?

assalamualaikum

website? apekah itu?
status ; half-insanely crazy*
otak suda menjadi tepu
tangan suda menjdai kaku
tatau nak buat apa utk website
apetah lagi adnin nadea kan?

kaki tangan suda mau beku
mata pun dah jadi layu
lidah pun confirm kelu
ouh. what the heck!
its all about ; misunderstandin'
 status ; HELP.HELP.HELP
kami perlukan bantuan. perlu amat
sempatkah kami?

BAJET bajet ;
baru jer start nak fikirkan pasal multimedia
tiba2 adnin call ; ada silap faham
*ouh.sangat dan amat bagus*
sume orang meng-online-kan diri
yang selalu invisible dah available.
masing masing dah nak pecah kepala fikirkan masalah.
apetah lagi adnin nadea kan?
eit kawan, seriously aku tatau aku nak tlg ape
*jahat kan?*
but, i do my best tonight. yep *tonight*
cuma 2 3 persoalan berlari lari dalam otak ;
*dimanakah junior junior yang laen?*
hmmmm *aku redha*
nak marah pun salah aku jugak.
nak cakap pun aku yang cari masalah
so, conclusion is ; im not a good leader oke.
*shhhh.please say nothing*

tapi, status ym aku tiba tiba berubah
status ; start wiht letter *Z*
*u know what i mean right?*
hanya mereka yang mengetahui.


p/s ; sempatkanlah kami ya Allah!

2 comments:

miss nureen said...

bkpo lop ni mek?

Unknown said...

bkpo? isk3..
xdop kapo2..sobs3~