Thursday, June 10, 2010

SKSPM?

assalamualaikum

SKSPM. its stand for
Seminar Kecemerlangan Sijil Pelajaran Malaysia
seriously, ia adalah kenangan yang sangat berharga buat aku.
macam macam benda aku belajar kat situ.

tahu nak cerita apa.
banyak sangat benda best dalam seminar tuh
especially sesi IBL*issues based learning*
sesi nea buatkan aku berfikir secara kreatis dan kreatif.
fasilitator timbulkan bermacam macam situasi
dan kami menyelesaikan situasi itu secara berkumpulan
GROUP 8 ;
fasilitator ; kak nadia
members ; adah.yuni.gee.rien.najmina.zaza.hani.mirah.wan.fitri
group yang best! sproting!
aku cerita antara yang best je eks~

saat yang paling mendebarkan
masa IBL 3 ; inovation
sepanjang tugasan nea kteorg kena speaking omputih.HAHA*
kami diberi tugasan utk mencipta satu product
dan mempersembah product itu dgn menyatakan
kenapa pelanggan perlu beli product kiteorg
tugas nea dibuat secara gabungan
kumpulan 1-4.5-8.9-12.13-16.17-20.21-24.25-29
dan.dan presenter bagi kumpulan 5-8 adalah antaranya aku
woahaa.aku kena speaking dihadapan mereka2.
M.A.L.U ; undescribeable.
nasib baex menjadi jgk. even tersekat sedikit dua :D
kat sini aku kenal ramai kawan2
lala.izat.mustaqim.fairuz.fariha.zati.hidayah.amir.
banyak lagi la~

lawatan
pegi melawat bahagian dalam USM
makmal oral.makmal reproduktif.makmal bedah.makmal jantung.
banyak la lagi. BEST GILA!
rasa tertarik pulak nak jadi doktor. :D

bengkel seminar pun best best sume
admathe.physic.bio.chem.
*thumbs-up!*

exco2.fasilitator2 yang sporting ;
abg izaz.abg aiman.abg azmi.abg azmi. abg hilmi. abg yi chuan
kak nadiah.kak nana.kak fatin.kak halimah.kak hidayah. kak shafa. kak yana.
byk lgi la~
wah.wah.wah. memang best arh.
tatau dah nak cite ape.
blur. byk sgt memori dalam otak. :D

jom tgk jadual seminar nea ;

*amacam?*


p/s ; berdebar bila pandang awak ? kenapakah ?

No comments: