Saturday, June 19, 2010

umrah!

assalamualaikum

 1.2.3.4
suda masuk 4 hari parents aku pegi umrah.
maka. suda 4 hari aku dan adek2 bersendirian kat rumah.
mula mula. susah arh
well, biasa la selama sume harapkan parents je
tapi, sekarang sume nye aku yang kena control
aih* first tuh tertekan jugak.
tapi aku cuba biasakan diri..huhu

dan hari ni, parents dan kaklong aku
akan bertolak dari jordan ke jeddah
mereka suda mahu pergi masuk ito tanah suci.
dan kat jeddah, abang aku menanti disana
utk sama sama pergi umrah
umi.ayah.kaklong.abg isad.
doa kan kak erah boleh 11A+ dlm SPM 2o1o oke?
semoga mereka sume dapat jalankan
ibadat umrah dgn sempurna..
*dan saia disini bersedia mengambil alih segala yang berlaku*
*doakan saia tabah menghadapi sume dugaan*
p/s ; *mereka* sume tiada mempunyai otak!

No comments: