Saturday, June 19, 2010

pening ka?

assalamualaikum

today is the last for *holiday*
aku mahu cuti lagi!
*fullstop*
Azizi Jaafar?
*do you know him?*
yes i do! he's my UNCLE.
*what your relationship with him?*
i dont know. but, he's my UNCLE.

seriously, he's my UNCLE.
he's the only one who care about my young brothers and i
sepanjang parents aku pegi umrah.
dia lah yang ambil berat pasal aku dan adik adik.

tadi time kat tuisyen.
gyla punye pening kepala!
ouh no. kelas aku sepatutnya habis pkl 3.3o
tapi, aku mmg xleh tahan
then, aku call pakcik zizi suruh dtg amek
i dont know, what the hell was going on.
yang aku tahu. kepala aku mmg hampir hampir meletup.
pening*.*pening*.*pening*.*

sampai je kat rumah aku terus masuk bilik tido.
makan pun belum lagi. xde appetide. aih*
tapi, pakcik zizi cakap.
*jom pegi pekan? makan makan. jalan jalan*
ouh yeah. masa pegi pekan tuh
hilang la sikit pening ku. tapi  still xde appetide nak makan.
balik jer. terus jgk tido. sampai pkl 6ptg.
aih*
kepala aku pening semakin menjadi jadi

maybe aku xpegi sekolah besok.
tapi, perasaan bersalah terhadap barisan PUM
juga semakin menjadi jadi.
mereka perlukan bantuan aku amat. aih*
sorry ah. kalo aku xdtg besok. sorry amat!
*aku tanak pengsan kat sekolah* :D

oke.done. :D


p/s ; kpd pakcik azizi. hope u not like others ;D

No comments: