Thursday, June 24, 2010

happy teacher's day

assalamualaikum

today is teacher's-day-celebration at my school
:) it best ever ever!

aku tatau nak cerita apa apa.
sebab terlalu banyak benda yang berlari lari dlm otak.
nanti aku akan publish video
yang aku sendiri bikin.
sebab aku rakam semua kejadian kat sekolah tdi :)
*xde la sume KOT*

but, yang dapat aku ceritakan
dan xkan hilang dalam ingatan
saat kami ;
*zaza.adnin.ua.ama'.wida.dayah.pina.hana.amna*
bagi hadiah kat cigu.
dan aku xkan lupa muka cigu yang
macam hilang akal untuk lakukan sesuatu
ke-blur-an terselah.
muka merah merah. 
*wah. cigu dan pandai malu dgn kterog*
aih. cigu u know we love u right?
hehe :D

byqie.sarah. rugi tau xdtg tadi.
korang patut tgk muka cgu tadi.
wahahaha.gila lawak arh.

by the way.
HAPPY TEACHER'S DAY
to all teachers.
thanks for everything
thanks for being a great teacher for me.
 
sedih.
sebab nea last year aku sambut hari guru
kat sekolah. aih*


p/s ; uuuu.

2 comments:

afinazulkifly said...

hak~
kiut gilo cekgu satni
dengan muka yang blurr
k.za rekod dok satni?
ngee

Unknown said...

mmg pun..
cute..kakakaka~
mesti la record..
saat penting tuh~