Tuesday, June 29, 2010

dugaan~

assalamualaikum

update ; semalam punyer cite
memang malang menimpa arh semalam
bertubi tubi malangnya.

first ; money? lost!
oke. 3.oo ptg aku pegi makmal
sebab ade extraclass.
ala, macam biase.
aku malas nak menyerabut kan poket aku yang dah besar
so, aku pun tinggal purse aku dalam
beg yang bertimbun dengan buku buku.
without doubt. sbb i use to be like that.
maka. pergi lah aku ke makmal tanpa ragu lagi sangsi
5.oo ptg ; kelas tamat.
maka aku pulang kelas. untuk kemas barang barang
masuk je kelas. tengok tengok
purse aku dok atas meja
*ouh. thats weird oke*
aku pun. bukak dan check.
ouh. sangat bagus yer!
duit aku SERATUS DUA BELAS ringgit malaysia suda lesap!
dgn syiling 1.5o ringgit malaysia pun dia kebas.
BAEX-lah!
maka. disini ingin ku ucapkan ;
tahniah sebab dpt amek duit aku
dan seriously tiada satu pun keredhaan aku terhadap itu perbuatan.
even, kau datang bagi balik dan mintak maaf!
sobs3..T.T

second ; unconscious
well, biase lah.
ayah aku xde, so aku balik dengan bus
pinjam duit dengan dayah.
pulang membawa hati dengan penuh
seribu kekesalan. kesakitan.
pastu. atas bas tuh.
FUH! memang penuh arh.
bersesak sesak orang atas tuh.
naseb malang, aku kena berdiri.
xsampai setengah jam aku berdiri
aku rasa nak pitam.
mata aku kabur.
pendengaran aku kurang jelas
badan aku terhuyung hayang.
kaki aku dah macam xterpijak pun.
longlai...
pastu, aku tatau ape yang berlaku
sedar sedar aku berada di atas seat.
aih* aku bajet aku dah mati.
*.*
naseb baex keadaan aku sempat pulih.
sebelum aku sampai kat rumah aku.
alhamdulillah.
everything is under control.

dan hari nea.
aku dah letih nak explain
pasal dua kejadian tuh.
berita cepat tersebar.
sume orang tahu
yang duit aku yang BANYAK punye tu hilang
dan aku pengsan atas bas.
*eii. i dah xlarat dah. dah xlarat dah*
HAHA*
mmg xlarat nak jawab sume soalan soalan itu
but, itu lah tanda orang sekeliling aku
care 'bout aku.
thanks a lot guys! :D






p/s ; kpd pencuri. mkn la sepuasnya duit tuh
jgn bimbang. umi aku dah doakan kau depan kaabah.

2 comments:

Anonymous said...

isk.i dah xlarat dh.dh xlarat dh!
HAHA

Unknown said...

isk.kte dah xde mase nea..dh xlarat dah~~~~
HAHA*