Tuesday, December 16, 2008

memories of 3p4 and my self

wahh! aku jdi tringat blik ble aku bce blog gee..
pasal kenangan2 kat skolah taun nih..

hhohhohoho..
frist..pasal ckgu2 kat dalam kelas aku..
hahaahaahah...!mmg aku xleyh ingt ar

hurm..
tcer zulhabrina...seingt aku..
aku always sleep tyme mathe..haha3
[tp aku xpernah kantoi..ehem!]
aku and nasy mmg kaki tdo la kalu mse mathe..
xpown kalu aku rse borimk..
aku ckp kat tcer.."nk g tandas"
hahaha~ lol ar..
tcer pown ckp ar..."g tandas smace...! ado gapo gap nyoh..paip bocor ko?"
seddo ar tcer... mmg sportim giler ar..
aku mmg borimk tyme mathe.. bkn nk kte aku dah pndai mathe
tp hakikat nye aku mmg always ngantOk tyme mathe..
kalu klas tmbhan mathe bley kire ngan jari brape hri jah aku mri..
hahahaha..jahat giler2 ar aku nih..hurm
pasal ustazah bacom..ustzh Khairiah..
mmg legend ar ustzh nih dlm hdop aku..
aku syg wOo kat ustzh nih...
yg aku plg sdih..aku always wat hal tyme die..
tdo la..ckp la..mkn la..minum la..maen la..gegey la...[sume la aku wat xtvt tyme die]..wOoow...!
tp..Tuhan nk tunjuk kat aku..betapa ustzh tuh cayang kat aku..
ari tuh..aku sakit kepala bgai nk tercabut...
ustzh la yg bg ubat, air mineral and kerepek...
waaaa~ dah la xpayah byr..
but i appriciette it..
and ayat yg aku plg ingt about ustzh nih...
"ustzh dakkpow kalu awk xsey msk kls ustzh..aslkan jgn jd plawOk..."
hahaha3! ustzh ckp camtue tyme sep blakey ponteng klas die...
hurm...so lagi ayat yg power yg aku ingt..
"awk nih tdo dale klas sero bulih A doh ko bhsa arab nyoh"
fuhhh!...
aku sokmo xsiap keje ustazah..n kne dnde sokmo[acu try oyt ble la muka aku xprnah ade kalu bdak2
kelas aku kne dnde..comfen aku antara ahli2nye..haha3! dasat2]

tcer ruhaiza...aku ske die sbb die lah tcer yg plg cute..
nmpk mcm org muda gtu!~[ha5!]
tyme tcer aku ske wat hal jgk [acu try oyt ble mse aku xprnah wat dlm kelas..fuhh!! haha5!]
aku mmg pyh nk wat keje skolah..[pmalas tol la~]
olway disangka buruk ble aku sakit..[ni yg aku nk mrh nih org btul2 sakit]
tp mmg best ar..aku ni jenis xkisah kalu kne marah..aslkan bnde tu mmg salah aku[kalu bkn salah aku
ribut la maahad..haha9!]
tces ruhaiza jgk first tcer yg pnggil aku nga tyni as SIBLING..hurm
psl ckgu kamariah..ckgu khb aku...skematic i tell u..
tp aku ske jgk die coz die baek nga aku..wlaupom aku nih aku giler2..hoho5!
tp aku slalu kne sakat oleh beliau..hwhwhaha! kelakar la kalu ingtkan blik..
and aku pnggil die..ckgu ilmiah..haha5! xde maknenye..
"ini kerja ilmiah bkan kerja seni" wah!! masih terngiang2 di tlinga..
hurm..

pastue tcer ruzaini..wlaupom die ngajar subject yg aku ske..
biarpom aku yg plg tggi sc dlm kelas tuh..
aku rse la kan ckgu nie xprnah ske kat aku.. biarlah aslkan die reda jer..
aku xkisah..best la jgk ble die ajr..kalu tnye phm tue..no komen ar~
hahaaha3! mybe di sbb kan incident jiwa nih..
yg membuatkan tnggapan die kat aku brubah..
anyway aku xkisah..coz aku tau mybe salah aku..
maaf kan sye ckgu...
waaaaaaaaaaaa~ sdih2 T-T...!
hurm~

ckgu murnee ku syg...semmgnye aku syg...
ckgu la yg slalu puji kemanisan aku..[ehemz aku ckp btOl nih]
"ish bdak nih manis smgOh.."hahaha3! klakar ar..
aku ni mmg jenis xmkn saman..bak kte mashi
"za tuh mmg giler ar..tyme ckgu murnee leyh tdo..org laem bgai nk tercabut jntOng dgr suara die...die
bleyh tdo dlm klas..steady jer.."
kan aku dah kte..tp knp ckgu xprnah mrh kalu aku tdo..just tegOr jer..
kalu org laem yg tdo..mau roboh bangunan klas aku die mngepek..
tuh yg best..kdg2 aku tdo xde pown ckgu murnee prasan..
hurm..die xprasan ker atau die wat2 xnmpk..ntah la~
tp aku xprnah kantoi BM..haha3..bangga3!! ^^
syg ckgu murnee

and the last tcer yg byk incident nga aku...ckgu azimah..
die mmg sportim tahap dinasour[trade mark sibling aku]haha3!
tp aku xtau la knp la die slalu marah aku..mksud marah disini marah benci..
macam marah coz msk lmbat klas die...aku kan slalu smpai lwt kat skolah..
and mse pertama sokmo mse geog..so xsmpt sokmo nk msk..kalu smpt powm 2 3 minit..hu4!
and ari tue..aku ade penggambaran redaksi kat pdg..
mmg kne kumpul awl la kat pdg..
slalu nye ari tuh aku dtg lwt..
knp la aku dtg awal ari..
dah ckgu azimah comfen ade coz die ckgu redaksi..
"aku heran la zakirah ank ckgu zahran nih..tyme mse ade keje luar gak mari la awl nyo..kalu dok gap..kelas aku nk abes die xsmpai2...."
hahaha3!~ gelak2~ lucu la

and ade 2 ag ckgu..ustzh norzehan n ckgu sabariah...2 ckgu nih aku xbyk wat hal..coz dah letih..
hahaha5![xkan sume ckgu nk wat hal]
slain nga ckgu dlm klas mmg byk ar lg kat skolah aku tuh yg knl aku...
[hurm~ femes jgk aku ni...cess! koya!]


anyway ape yg telah berlaku tuh kalu ade yg mnyakiti aku nk mitak maaf...
waaaaa~ maafkan sye ckgu...T-T..sedih wOooo!!



aku Nur Zakirah Zahran mendoakan kejayaan budak-budak 3 perdagangan 4
harap2 sumenye leyh colourful result...9a1 in pmr 2008
ameen~ amin~




No comments: