Friday, December 12, 2008

all about my friend [nagee]

hari ini aku tiba2 jer rase sedih...
selepas aku bace blog nagee...
aku jadi risau sangat kat die..
kenapa dgn die..
aku takut sangat..
i'm afraid if i lost her..
she my best best frenz ever..
she cant be replace...
i wanna help her..
but i dont know how..
i dont know why..!
i luv her so much..
aku anggp die..
like my sister....!
ya Allah~
bless her soul..
from worry..
from afraid..
drpd keresahan haty...
tenangkan jiwanya..
agar die rse ade nafas bru
utk mmulakan khdupan yang bru..
as new Najihah...!
i forgive u nagee..
kau xde wat silap pom nga aku..
if u luv me too..
please dont be like dat..
keep strong..
____________________________________________________________________
lagu ni aku tujukan utk my belove frenz...Nagee
Doa yang terlupa-ungu
_____________________________________________________________________
Akhirnya ku hanya memilikiMu
Dalam hidupku kini
Dan akhirnya hanyalah tentang diriMu
Yang meyakini setiap langkahku
Setelah aku menampikkan diriMu
Setelah aku meninggalkan Mu
Ya Tuhanku..
ampuni sgala dosaku
Tunjukkan ku jalan kembali untukMu
Ya Tuhanku..
rahmati sgala langkahku
Agar ku temukan indahnya cintaMu
Kusadari hanyalah pada diriMu
Ku kan temukan cinta sejatiku
Kusadari hanyalah tentang diriMu
Yang mendamaikan seluruh jiwaku

No comments: