Wednesday, December 3, 2008

berwajah baru

Alhamdulillah...! akhirnya dpt jgk aku mencari layout yg sesuai dgn aku...aku ske warna itam...merah and oren...but i dont find any layout yg berkenan dgn aty... mula2 naek bengang jgk dok pung satu blogskin nk cri perbaharuan yg still ade sft lame[eh! cmner tuh..?] jumpe yg cm ala2 hepi go-lucky... tp ble tgk2 kan blk...cess! childish sggOh... cri la yg laem... jmpe plak yg warne merah... pk2 ala~ gOthic plak.... hurm.... last aku jmpe yg ni.... cute pown cute... cam tuan nye lar[fuOhh!] hwa5! pastue siap ade sOundtrack plak tue....so xpyh la aku menyusahkan dri sendri yg dah susah ini utk cari lagu tema~ kat ctu dah bleh bg penig! and then...aku x waste my tyme...! huh! bak kte pepatah "mase itu diibaratkan seperti pedang, jika kamu tdak memotongnya, ia akn memotong kamu" [cess! falsafah gtu] hwa5!

No comments: