Monday, March 5, 2012

holiday end?

Assalamualaikum

ehem *clearing throat* macam chipsmore pulak kan aku nea, kejap ade kejap takde. bukan busy pon tak update blog, cuma kemalasan menguasai diri. hihi.

haaaaa, this holiday has comes to end. ehh? holiday? haha. aku cuti sem 2 hampir 3 minggu ekceli, takbagitau jeww *gedik* *mcm org kesah sgt kalau aku cuti ke tak* ehh?? -.-'

lagi 4 5 hari lagi, maka bukak lah pengajian bagi sesi third trimester yakni final trimester utk aku punya program(foundation) *hew3 ayat bajet mcm final sem utk degree* puihhh. haha.

isnin, 12/3 kelas telah bermula. namun, akibat hasutan dan suara suara kejahatan mengajak aku utk ponteng sehari dua kelas awal2 sem neh, maka aku kompiuh nak balik bila. haihhh, yg heran umi aku sendiri hasut.

"k'irah balik MMU nea, belajar terus ke? kalau tak takpyh la pegi awal awal. dok la rumah 3 4 hari lagi, boleh tgk2 kan ayah.."

i was like, ehhh? bia betul umi aku? silap telan ubat ka? hew3. tapi, aku tak decide lagi lah nak ponteng ke tak. tiket pun tak beli lagi. un-sure.

yg sure dan confident nya adalah, esok 6/3 result second trimester keluar. aku tak cuak langsung pon result nak keluar nehhhh *mata keatas, tgn kedada* hehhh, cuak takpyh nak cakap lah kan? mase sekolah dedulu, perasaan cuak nak amek result datang setahun sekali je. sekarang nea, umphhhhh..... =='

haaaaa, factor yg buatkan aku nak blah cepat dari rumah ialah result esok. kita tengok, kalau result gempak meletop mcm bom aku stay lama skit kat rumah, pau duit sepam dua, kenyit kenyit mata kat umi suh beli dslr like she promised before.

"kalau result 3.50 ke atas, umi belikan dslr.." **yg slack time first trimester is, aku dapat 3.49 . hahahaha terasa mcm "ehhh, cilako..." --' takleh negotiate langsung dgn umi. haihhh, so this second trimester aku berharap la haihhhh.

***ehh? niat takbaik betul. --' astaghfirullah. ya Allah aku study ikhlas, bukan kerana dslr. bukan bukan bukan. TT herm.

kalau result aku slack mcm sem lepas, cepat balik mmu, fokus study konon. padahal tak kena bebel. hahaha. punbolehhh. mmg, aku anak yg taksenonoh. hahaha. kbai.

oke lah. banyak membebel pun , org membaca pon menyampah. ye dakkk? orait. ;)

p/s : tolong lah, stop lah syok sendiri, aku menyampah mendgr nya.

No comments: