Sunday, March 11, 2012

this holiday ;)

Assalamualaikum

hai people, first of all nak ucapkan selamat bercuti ye kepada junior junior saye. hikhikhik, i jeles tau u all dah start cuti panjang. ehh, tapi jgn lupa buat homeworks. jgn timbunkan homeworks sampai sehari before sekolah bukak. nanti, hidup tak tentu arah wa cakap lu. hahaha.

berdirinya tiang kerana org pacak, berdirinya saya kerana saya bangun. ehhh? oke, stop merepek. ekceli kan, hari nea hari last aku kat rumah. hirup udara segar kampung. tengok ayam itik bertelur. berkejar-kejaran dengan angsa belakang rumah. melihat dedaunan yang mekar. ehh?

haih, malam nea pulang lah aku ke dunia nyata. menghadapi kehidupan sebenar disana, MMU. yaa, itu tempat manyak cursed. bikin ini kepala manyak sakit. hari hari mau turjun itu perigi la. bak kata kawan aku adnin, "nok bulih ko 4.0 flat tuh, dok erek tin tepi jale klcc.." okeeee, kelantaneseeee translate please XD

overall, cuti kali nea aku boleh katakan sangat terisi. i mean, masa kosong aku takde lah terbuang mcm sampah yg takde nilai. banyak keje nak buat, especially part jadi surirumah tuh. huahuahua, macam macam yg jadik. lagi lagi bila kat rumah nea ayah, akim dan aku jee yang ade.

and of course lah the most unforgetabble memories is, aku jual pizza kat hari sukan sekolah . ehem, pizza homemade oke ? sendiri buat maaa. memang penat. tapi aku bahagia bila dapat jumpa dgn diorg. sekarang dah form5 ye diorg. tak ku sangka. teringat lagi dedulu diorg form 3 *hinguspunbelumkeringlagi. huahuahua.

oke, here's some picta ;)





oke, ini je yg senonoh utk di-upload. haha XD like seriously, aku akan merindui mereka. haihh, bila diorg dah habis SPM aku dah taktau ape lagi tujuan aku untuk ke sekolah. hehe. aku pegi sekolah pun sbb nak jumpa diorg jew. XD *eh,sorglagicguazhari XD diorg mmg the best lah. <3

herm, mcm mcm lagi lah yg aku buat time cuti neh. tapi, aku kecewa jgk sebab aku terpaksa tarik diri dari program sekolah MMU yg kat johor tuh sebab ayah aku tak berapa sehat. TT haih, takpelah takde rezeki pon. lagi pun muliakan kerja jaga ayah tuh ? ;)

ehh, ape je lagi aku nak bagitau eh ? hahaha. nothing. kbai ;)

p/s : pina, kza update doh nea. haha XD

No comments: