Thursday, March 17, 2011

wajah baru

assalamualaikum

lama menghilang, tup tup tup dah berubah terus blog ni. kahs3. bukan apa aku termakan hati sikit kat post yang lensaburuk tulis pasal *pelacur blog. -.- dasat gila la kalau korang baca post dia. bhahahai. tapi sesetengah je yang aku setuju apa yang dia cakap.
 
aku rasa macam nie better sikit kot. sebab aku rasa yang dulu tuh, *bajet hot je. kahs3. yang ni lebih simple dan still cun oke. bhahahai. eis, perasan tak takde button *follower? ah, lantak la beb. kalau korang rasa blog aku ni best yang amat korang rajin rajin la copy link blog aku. kahs. kalau tak suka suki kau je la. sebab aku bukan pengejar traffic. lalalala.
 
rasa macam insaf kejap, malas dah nak ke sana sini. nanti orang cakap aku gila femes. wait *femes ke aku wei? heran aku dengan manusia sekarang. kalau kat depan mulut pun tak ingat nak bawak. dah la mulut bau busuk. pettuii. banyak cakap. *padahal korang jeles sebab takde blog kan? ceh.
 
aku malas la nak kecoh kecoh. jom kita berdamai oke? aishemen, manusia memang macam tuh. *cakap mcm aku sejenis hamster yang cun. kahs3.
 
kalau tak suka blog aku kan, boleh je kau tekan yang merah merah sikit, ada pangkah pangkah sikit kat browser kau. tak pun kau shutdown terus laptop kau. senang. 

p/s ; kita nak bersosial kan? aman la wei.

4 comments:

im just kid? said...

lawalawa!

Unknown said...

auw. thanks pakcik tak berapa kacak. kahs3 >:)

im just kid? said...

mmglah oleh kerana beliau amatlah comey! huh~

Unknown said...

blueewek.. >:P