Thursday, March 17, 2011

wallawei

assalamualaikum

wallo wallo wallo. telah sedikit kelihatan labah labah telah mula kan kerja untuk menjadikan blog ini sebagai tempat tinggal mereka dengan membina beberapa helai sarang nya kat sini *helai ke?*. hal ini demikian kerana *mark lebih sikit kat sini* aku sangat la malas dan tiada idea untuk membebel kat sini. sebagaimana yang telah dinyatakan oleh blogger dalam blog yang bernama lensa buruk, bahawa, jika ingin ber-blog haruslah mempunyai arah tuju dan isi itu harus menampakkan terpelajar sikit.

*oke, pengenalan yang panjang* beliau juga berkata jangan menjadikan diri anda sebagai pelacur blog *what? oke, itu saja beliau ketengahkan dalam blog dia. fikir punya fikir apa yang dia cakap. seraya aku berkata ; bapak kau. aku punya suka la beb, ni public site. kahs3. kasar sikit bro. 

sebenar itu bukan sebab sebenar yang menyebabkan aku berdiam diri kat dalam ni. hal ini kerana, aku sangat lah cuak dan rasa macam nak demam kura kura sikit akibat due untuk incik result telah ditetapkan. beliau aku beranak pada hari yang agak keramat iaitu hari rabu 23/3. oh rakan rakan sila lah cuak bersama saya.
ouh, cuak-ness melanda diri ini. makan tak basah, mandi tak lena, tidur tak berapa kenyang mengingatkan incik result. harap harap cun kacak habis la kau bila beranak nanti ni eh?

ouh! lupa, sila jangan cari aku time hari result oke. fb, ym, handset sume aku nak balun masuk perut. yahoo mail pun aku tanak bukak. yer la kan, mana la tahu kot ada yang excited sangat nak tawu result aku sampai email pun diorang tibai. kahs3.

alahai, korang doakan aku eh? T.T
p/s ; tahniah follower yg ke-100.kahs3

No comments: