Monday, May 3, 2010

untitle

assalamualaikum

oke. this post is untitle
sebab aku rasa bebas nak tulis something
yang tedak ada tajuk
terasa agak jeles my friends update blog
dgn post yang agak cun melecun.hahaha

oke lets start.
kepada kekasih gelap saia 
"mid-year exam" saia xsuke awak.
shuhhh. pegi maen jauh jauh. faham?

kepada jiwa dan perasaan
*sampai bila aku nak silent screaming?*
terfikir jugak bila kengkawan cerita psl orang gila
dan faktor nye adalah ; masalah yang disimpan sengsorg
dan lama kelamaan satu saraf putus.
then dpt jdi penghuni hospital USM wad 5
oyeah! *nauzubillah*

kepada kengkawan ;
entah seminggu dua nea aku terasa mcm
byk buat korang susah
kalu aku nea byk nyusahkan korang
sory bebanyak.aku mmg byk songeh

aku nk cakap jugak,
kepada kakak *** [nama nya tedak mahu di tayang]
as u know, u totally ego lorh.
*i benci bile u jdi ego semacam*
 kakak ***, jgn ego2 sgt, nanti xde org suka
muahahaha

and last,
kepada kawan aku yang sorang tuh ;
aku suka gile bila kau buat mcm ala2 mariah carey
sambil nyanyi lagu obsess
*why you so obsess with me? ouh i wanna know*
ouh. cun dan menggoda gila!
hahahaha

*biology sedang menjeling jeling kan matanya*

p/s ; doakan aku hidup dgn lebih tenang

1 comment:

Anonymous said...

i tak suke jgk bila kak *** egois y amat!
HAHA.