Saturday, May 15, 2010

oke.dedicated kpd itu blog!

assalamualaikum

oke.itu cerita masih belum reda
aku ingat dah habis.rupanya belum
semalam punye cite xde la nak meletup sangat
tapi, cite tengah hari tadi
membuatkan aku mahu meletup
ouh yeah. im still under control

kepada pemiliki itu blog.
rasa BANGGA sangat ke boleh tulis mcm tuh?
wah. maka aku pun rasa BANGGA jugak nak tulis kat sini ;

first ;
hakikat dan sebenarnya, siapa yang lari dan tanak cakap?
bukan ke hari itu kiteorg dah nak cakap dan nak selesaikan sume nye
sape yang lari? sape yang senyap? sape yang taboleh cakap?
sampai tersesak sesak nafas? sape?

second ;
for your information, itu kawan saya tak pernah ada niat pun
nak cite sume cite yang membosankan nea kat orang laen
yang ADIK2 kesayangan tahu sebab, itu satu kebetulan
ouh. knp payah sangat nak faham statement tuh?
buat ape la nak cite kat ADIK2 kesayangan?
sedangkan gang kiteorg sendri pun kiteorg xcite.
hanya yang tahu, aku dan itu 2org kawan.
ouh. tarak faham lagi ka?

third ;
ouh. jangan pandai cakap jer.
jangan nak berlagak HEBBAT sangat
kalau you tuh setakat aku jeling dah mengadu kat kawan
dalam blog bukan maen lagi.
HELL-O! kalu nak cakap sangat mcm tuh an.
jom kite jumpa face-to-face
esok kalau aku pergi kelas you. jangan nak menyorok2 plak.

fourth ;
tedak ada siapa2 yang persalahkan siapa2.
kiranya kiteorg lah yang salah?
kiteorg lah yang xde tolak ansur?
kiteorg lah yang xpandai jaga perasaan?
ouh. apekah ini statement!
meh nak tanye.
sapa yang message yang pakai bahasa kasar2?
sapa yang tindas sapa?
sapa yang mulakan semula benda dah nak elok?

fifth ;
*as a plenz supposely we need to help,,support..backup..n wutevr,,
but BERPADA2..*
oke. aku sokong itu statement
but. apa yang kiteorg as friend dah lakukan?
 kiteorg cuba redakan keadaan.
kalau ikutkan hati mmg nak marah yang amat.
tapi ada ke tindakkan kami sebegitu rupa? ada ke?
ouh. tahu kan macam mana rasa..
*feeling in this world* so cruel!

sixth ;
jom kite bertolak ansur.
oke. sapa yang tanak bertolak ansur?
menghamburkan kata2 yang selalu menghilangkan kesabaran.
membuatkan seakan akan tedak ada perasaan.
membuatkan seakan kami yang terlalu bersalah.
yer. kami boleh bertolak ansur.
kalau dulu aku as friend just sabar menantikan kesudahan
lagipun aku nea bukan jenis nak campur hal orang laen
but u must understand she's is my friend!


seventh ;
*n aq ckp 6t aq gomo sep yo..*
oke. esok aku datang. we'll see what would happen.
kite tgk sape gomo sape!
errr.kesabaran hampir hilang.

oke2.aku pun dah nak start *talk nonesense*
 
ada beberapa kata2 hikmat nak kongsi ;
*jagalah hati orang laen dulu kalau nak orang laen jaga hati kita*
*manusia suka jadi cermin kepada orang laen. tapi tak pernah jadi cermin kepada diri sendri*

and lastly ;
*wat kijo tuh guno otok sikit deh*



p/s ; rasa mcm budak tadika plak.

No comments: