Sunday, May 9, 2010

saya syg umi saya

assalamualaikum

*ibu, ibu, engkau lah ratu hati ku*
 SELAMAT HARI IBU

dedicate to my umi ;

umi, even umi selalu marah marah
dan kadang kadang saya terasa diri ini tedak berguna
maafkan segala yang telah saya lakukan
terima kasih atas segala yang telah umi bagi
memang tedak ada benda yang dapat digantikan dengan sume itu
wah. saya amat sedih
walaupun kita selalu gaduh.bertengkar
tapi, saya tahu salah saya.
saya jahat kan? kan?

i've nothing special to give
tapi hati yang ikhlas yang mengatakan
*kak irah sayang umi*
its means enough right?
how much i love you

for the SPM ;
i know you always target ; straight ace
and here i wanna say
seriously, i dont want to disappoint you.
i will try my best.
honestly i want your support.
i need it damn much!
and when i got my result
whatever i got.
i just want to hear something from you ;
*umi bangga dengan kak irah*
will you?
T.T


p/s ; i love you eternaly!

2 comments:

PENDEKAR ALEX said...

dari jauh ku pohonkan ampun maaf.. jgn sedih pagi ini xdpt kita bersama.. meraikan hari22 yg mulia..

restu ayah bondaku harap selalu..

Unknown said...

isk3..lari tajuk mu nea syad..wahahaha