Thursday, April 1, 2010

tiada motif

assalamualaikum

o1/o4/1o
wah wah wah wa
kejap je dah masuk bulan april
*saia suke april fool*

sekejap je kan masa berlalu
tup.tup.tup
dah masuk bulan april
bersyukur kerana aku maseh menghirup oxygen
untuk teruskan hidup yang penuh liku.

*aku hampir ke situ*
ye, aku hampir. hampir yang amat
debaran.cabaran.ujian
walau apa pun yang melanda
takkan berpatah
kerana bagi aku, sekali aku melangkah ke depan
tiada berpaling *ececey
tp, kadangkadang kita perlu lihat masa lampau
untuk dijadikan teladan dan panduan.
.aku hampir ke situ.

*ape motif post kali nea?*
sebenarnya, tiada motif apaapa
- cuma tangan aku nea terasa gatal nak menaip sesuatu
- cuma fikiran aku bercelaru
- cuma aku mahu berkomunikasi
- cuma aku mahu sebuah ruang yang selesa
- cuma aku benci kehidupan aku
- cuma aku rindu kehidupan aku
*yer aku mula merepek.

back to the *april*
bulan nea, banyak yang amat birthday's girls
poket aku pun sudah kering yang amat
*setelah kejadian ngeri
aku bagi gulagula yang 2 seposen tuh pun dah kira ok kan?
at least aku ingat korang punye birthday. *haha

boring.bosan
itu yang aku rasa.
malas dan malas
itu yang aku lakukan
frust.tertekan
itu yang aku pendamkan
sedih.kecewa
itu yang aku gaulkan
jealous.busy
itu yang menyelubungi
tired.exhausted
itu yang aku sebatikan
happy.excited
itu yang aku cuba tayangkan

kalau aku bahagikan
semua jenis perasaan dalam diri aku
tentu banyak ketogari kan?
perasaan aku bercampur baur
dah macam nasik yang kasi kucing makan.
fuh! aku letih hidup dengan suasana macam nea.
 
*saya mahu aiskrim*
hanya satu benda yang boleh
melupakan segalasegala masalah
makan sesuatu yang manis
yep. *itu pendapat aku*
dan ia berkesan untuk aku.


p/s ; membebel tak tentu pasal

6 comments:

dai-chan said...

wow! syabas.

p/s : bakpo sy sengih bilo baco goni ni, iskiskisk, cacatkah daku? nerd~ haha

Unknown said...

erk. syabas kapo?
ada tanda2 yang boleh dibggakan ko dale post nea?

HAHA*
nea ore xpggil cacat
ore pggil pelik bin ajaib..

kalu uyt
*sye tumpang bersedih tak po jgk*

u paroxs dayah..
HAHA*

*panje oh coment* >:o

miss nureen said...

sila makan lolipop byk2 yer.

Unknown said...

lolipop mahal,
k.een la blanjo deh..
u kn gojes lagi jelita..
tink.tink.tink^^

miss nureen said...

eskem siya.
lolipop samah jah.
say yes to lolipop!

Unknown said...

lorh. lolipop keda mok noh ko?
pade samah pun,
ingt lolipop hop bulat warnawarni..
kehs3...

*akan ku praktikkan..*

>:o