Monday, April 5, 2010

un-good leader

assalamualaikum

current ym's status ;
*yer. saia tertekan*

yep. post tentang tekanan lagi.
aku maseh tertekan.
yer. hidup aku akan terus tertekan dan tertekan
selagi o8/o4 tedak berakhir
hati aku selalu meronta2 ;
aku berharap o8/o4 berlalu dengan pantas
tanpa aku mengetahui jalan cerita
tapi, itu hanya mimpi tinggal mimpi.
as vocalist green day sing ;
wake me up when september ends.
and i wanna say ;
wake me up when o8/o4 ends.
aku dah cukup tertekan dengan semua ini,
aku tak pernah merasakan tekanan
yang amat seperti ini.
sebelum ini, tiada satu pun masalah
yang boleh membuatkan aku stress bagai orang yang dah putus asa untuk teruskan kehidupan. T.T

to 'em ;
guys im really sorry that
i cant be a good leader.
because im a not a good leader.
aku tak janji kan sebuah kejayaan kat korang semua
aku tak janji kita dapat bawa balik
title *winner*
aku tak janji yang kita dapat masuk final
aku tak janji semua itu
yang HANYA dapat aku janjikan
aku akan teruskan perjuangan aku
walau aku terjatuh tersungkur
walau hati aku pecah
walau aku perlu tanggung derita.
TAPI, satu aku minta
*jangan tinggal aku keseorangan*

im not a good leader
to photographer and reporter's unit
im so sorry guys, im do nothing for u guys
i feel guilty enough.
tomorrow is your day.
*its show time guys*
good luck with your slide.

kepada merekamereka yang tak pernah memahami keadaan aku,
*that we call HATERS*
aku berdoa dan berharap suatu hari nanti,
kau akan merasakan apa yang aku rasa sekarang
dan masa itulah baru kau tahu betapa tinggi langit dengan bumi.
kalau kau tempat aku,
adakah kau akan teruskan sampai penghujung
atau sekadar meninggalkan di perjalanan?
kau tak rasakan apa yang aku rasa
as mee sedap said ;
soal kata, lidah boleh bohong.
but, soal rasa lidah tak boleh bohong
macam itu jugak lah perasaan
*hati tak boleh bohong
betap letih+perit+sengsara
*sigh*


p/s ; tabahkan hati aku ya Allah.

3 comments:

dai-chan of luck said...

hoyeeeh!, be strong. 8)

miss nureen said...

tink tink~
chiil out beb~
makan lolipop byk2!^^ :)

laDy zAzA said...

dayah ; dop cekak be strong dih eh..

k.een ; lolipop abeh sguni pom dop jdi kijo jgk...

=.=!