Saturday, March 27, 2010

T.T

assalamualaikum

T.T
jiwa aku entah kemana
waaaaaaaaaaaaaa
sakit.parah.tertekan
yep. ini sumenya kesalahan aku
i deserve to get all of this *hukuman*
ya Allah, kuatkan hati hamba mu ini
untuk menghadapi segala yang terjadi
tabah kan hati aku
semoga aku belajar
dari segala kesilapan aku
anyway, kalau *die* bace ;
  "saya mintak maaf, dari hati ikhlas, saya janji xbuat mcm tuh lgi,
kemaafan mu bermakna for the rest of my life,
please forgive me."

entah lah, mgkin sume ini
mengajar aku mengucapkn
kata2 kemaafan yg sukar utk terucap selama ini
T.T
*MAAF*

macam mne aku nk berhadapan dgn die esk?


p/s ; menanti saat hukuman gantung! T.T

2 comments:

Anonymous said...

eh.ilep2..
bnda tu xakan trjadi..:)

Unknown said...

aku pun hrp gtu arh
hari2 aku selalu
dipenuhi dgn debaran...
kehs3 >;0