Sunday, September 20, 2009

award

malam ni aku dengan murah hati nya
nak bagi award kat salah daripada follower aku~
sebelum tuh~
 
orang kata la
kalau nak tahu,
senyum ikhlas atau tak,
tengok pada wajahnya,
kalau macam cicak berak kapoor,
atau nyamox kena sembelit tuh,
[hehe]
memang dah sah!
senyum hanya pada rupa
tak ikhlas langsung!

ada jugak yang mengatakan
kalau seseorang tuh
senyum selalu keluar gigi,
sangatSangat la ikhlas,
contohnya macam ni ;
 

[ni baru ikhlas!]
haha

tapi,[ehem2 nak muji sikit]
senyum yang pernah aku jumpa
yang ikhlas sangatSangat
tapi! tak nampak pun gigi dia,
*tabep wa ckp lu
boleh buat aku tergoda
[hehehe]

so, aku nak kasi award kat follower aku
yang senyumanya ikhlas
but! tak nampak gigi
[kelakar bunyinya]
they are ;

 

[miss nureen&kak teen]
owyeayh~
am i right?
 
 
p/s : mmg ikhlas tau award ni~
hehehehe! 

8 comments:

im just kid? said...

po senyum kambing jah..

laDy zAzA said...

cam kambeng?
tegar2..

miss nureen said...

ceh,
mempemeskan i yg sememangnya udah pemes.
mano2 award? tadop pom?
gati nge duet rayo ah.
geeeeee

different path said...

waw!
haha.

laDy zAzA said...

hahaha~
pas2nea arh ore post
kne isytihar dulu
hahaha..

.Teen ツ said...

eh2
award plop doh
kakaka

duett rayeee ?


xDD

laDy zAzA said...

asyik2 duet rye
asyik2 duet rye!

yg tue la kasi duet kat yg muda!
cepat! duet raye2~!

im just kid? said...

haha...tedang*