Thursday, September 17, 2009

last day

assalamualaikum
hari aku pegi sekolah
tapi, tak rasa pun macam pegi sekolah
sebab pukul 1o pagi lagi kami dibenarkan balik
woohoo! balik awal hari ni.
first! telefon abang aku suruh dia datang ambil aku,
setelah berfikir panjang,
aku tidak kira dan tidak kesah apa yang akan terjadi
aku nak jugak pegi jenjalan dengan kengkawan
walaupun aku tahu aku demam teruk hari ni
suhu badan memang boleh buat rebus telur!
ni garaGara pusing padang 2 hari berturutTurut!
memang ustaz suka mendera aku di bulan mulia ni.
kawan punye pasal demam sudah hilang
satu KB kteorang round
aku,denin,byqie,emy
1. parkway
2.pejabat pos
3.nagoya
4.mydin
masa kat mydin tuh
just aku dengan byqie yang ada
cause denin and emy dah balik
sampai kat mydin
jenguk kat kawasan cdCd
ternampak la specSpec yang menarik
cubaCuba tryTry
bukan nak beli pun!
buat malu je lah!
siap sempat bergambar lagi
hehehe!
 
caption : byqie senget!
spec yang mengancam!
*kami lah atromen! 
p/s : yeay! dah nak raya!

4 comments:

byqie said...

haaa , bkpo aku pulop senget ?
isk3

laDy zAzA said...

sebab,
mu la hop
galop+senget
nk ngetes spec2 stu,
and aku yg truja
mngikutnya

hahaha!

im just kid? said...

aik~! HEe...iLEp2...

laDy zAzA said...

ilep doh nea~