Tuesday, June 30, 2009

special for them!

.::post nea aku tujukan khas utk mereka::.
terima kaseh kawan,teman,sahabat
atas pengalaman itu,
mengajar aku kembali mengenal diri,
 terpaksa lagi menyusuri jalan2 sepi,

terima kasih kawan,teman,sahabat
kerana sedar akan kesengsaraan aku yg aku tggung slame ini,
kerana hilangkan semua keperitan hidup aku,
kerana aku dapat mengukir senyuman baru,
kerana sudi menerima aku balik,
kerana aku rase aku suda tedak larat utk hadapi keseorgn,
terima kaseh kawan,teman,sahabat 
tedak pernah ku rasa selesa sebegini
tedak pernah ku rasa dihargai sebegini
tedak pernah ku rasa kehadiran aku amat diperlukan
dalam hidup mu,

terima kaseh kawan,teman,sahabat
aku tahu aku terlalu menyanjungi mu,
hingga terpaksa aku lukai diri sndri utk terima hakikat
pada satu ketika dulu,
tapi aku xsilap,
kerana aku tahu
"there's a strom coming"

terima kaseh kawan,teman,sahabat
 

No comments: