Thursday, December 13, 2012

Not a Good Day

Assalamualikum

Hai ! ;) let me tell you some story about tomorrow. Yeah, walaupun semalam tarikh lawa, think about something special to do or something memorable to make. But, I end up like the others day. So, it's nothing to remember lah.

And today story pulak, 13/12/12 tarikh yang tak kan dilupa. Hari ini aku ada Quiz untuk subjek Database Fundamental. Nak kata ready tuh tak lah kan, aku memang takpenah ready kalau nak exam nih. Kalau kata tak study langsung tuh tipu lah kan?

Bangun pagi, solat subuh, sambung study sikit dan pergi breakfast. Tepat kul 9.30 Quiz start dan Alhamdulillah Quiz tadi open book takde lah gelabah sangat kan. Everything went smooth since sume yang aku study last minutes semalam masuk until lah last question.

Yang bahagian tak kelakar, bila kena wat coding database on the spot. Entah kenapa tetiba blur datang, kemain gelabah takyah sembang lah. Apeeee pun tak jadi -,-' time tuh sumpah cakap rasa nak nangis. At last, lecturer dah mintak pape. And I was like, "YA ALLAAAAAAH." (hantar paper dengan pasrah). HAIH, not a good way to start a day >.<

After that, lecturer umum beberapa nama student untuk jumpa dia lepas kelas tamat and my name is one of 'em. Okay tak expect pape pon at that time. Lepas kelas ikut dia balik ofis dia. Hahaha yang lagi tak kelakar bila dia cakap dia dapat laporan last week punya kelas ade orang tolong sign kan attendance untuk aku.

And I was like, "OMGGGGGGG.." sumpah kacau. Hehehe, at that time bukan niat nak menipu lah kan? Tapi bila MMU dah buat rules 80% ni kan, nak tinggal kelas main main pun susah. Okay this time memang ngaku lah kan salah aku. LOL.

Fortunately la kan lecturer tak amek tindakan pape, kalau tak mau nya aku kena disciplinary barred. Mampos la kot. =.=' I shall never repeat this stupid mistake againnnnnnnnnnnnnnn. Memang takkan lupa lah this day. Haddoi.

Ahh, whatever it is, let's call it a day :)

p/s : kiss the rain

No comments: