Tuesday, October 11, 2011

facebook dan kahwin?

assalamualaikum

ehem *clearing throat* sebelum tuh korang perlu tau yang aku berumur 18tahun. haha. sebab, post kali ini mungkin berbunyik dewasa sikit. sebab aku nak cakap pasal kahwin. *chewas*
   
takde, aku bukan nak huraikan pasal makna kahwin yang macam dalam buku pendidikan quran dan sunnah form 5. tapi, aku nak cakap :

"oohoii~ perlukah wall fb aku penuh dengan segala bagai macam yang berkaitan dengan kahwin dan sama waktu dengan nya ?"

yeah, korang pahamkan maksud aku? erm, terlalu cukup umur kah aku untuk membaca semua itu. haha. bukan ape, aku takde hal je nak baca semua semua tuh. lagi pun bagus jugak info info yang diorang kasi tuh.

tapi, i'm wondering day and night. what in the world yang sedang berlaku ? O.o apa virus yang melanda ? apa virus yang dah menyampuk friends aku kat fb ? nampak macam melanda dengan ganas sekali.

*hekeleh, ini pun nak jadi isu* mesti lah, menjadi satu keajaiban lah kan. kalau sorang dua tak pe jugak nak berangau angau pasal kahwin neh. ini tak, hampir satu wall. aku scroll dari atas sampai dia tulis "no post to show" berpuluh puluh post pasal kahwin aku jumpa. *chewas, hyperbola itu adalah kehidupan"

yang nak kahwin tuh tak heranlah kalau diorang nak membebel dari pagi sampai ke malam pun. adeh~ *ape yang aku bebelkan neh ?*

cer tengok nea :









haa, amacam ? nice ? haha. korang tengok dia punya masa pun korang dah boleh bayang aku punya wall macam mana kan? macam mana perasaan aku scroll dari atas sampai bawah. yeah, itu baru untuk 8jam yang lalu. =.='

hehe. aku bukan nak pertikaikan ape ke, cuma wondering jugak kengkadang. padahal aku je yang tak sedar diri. tak sedar diri yang aku dah move dari satu part ke satu part yang baru. dok bajet still budak sekolah menengah. bajet muda ler ter~

oke tu je aku nak kecoh kecoh kan. kepada yang terasa "eh, nea post aku neh.." mintak maaf bebanyak la yee. diam diam sudah. orang taktau tu post korang. hikhikhik. ;)

 mengada-ngada je post aku kali neh.
p/s : yoyo'o je lebih. >,<

No comments: