Tuesday, October 11, 2011

kenangan dan pengalaman

assalamualaikum

ehem, hi I'm back. :) yeah, hidup kat kelantan neh bukan nak kata busy sampai tak sempat nak update blog. tapi, sememangnya aku manfaatkan gila cuti ini dengan pengisian yang mantap. *chewas, padahal tidur memanjang je.
  
tuptuptup, lagi empat hari aku dah nak berangkat ke MMU balik. hectic life is about to begin again. yes, masa cepat amat berlalu. aku kini tamat pengajian sem pertama dan akan mula menjalani sesi kedua. semoga berjalan lancar :)
  
alahai, semalam tetibe sir hazimin call aku. pelik jugak sebab tetibe call tanya pasal bas? aih* bukan itu yang aku keluhkan. tapi, sempat jugak sir bagitau aku yang result final sem pertama keluar hari rabu neh. it's mean, esok. rabu : 12nd oct. oke, langsung aku tak bedebar. =.='
  
oke dah, tak mao cerita panjang pasal result. nanti keluar, aku kasi tau la eh? *insya'Allah. hehe.
  
erm, hari ini hari selasa kan ? yeah, definitely. haha. *apelah punya soklan* genap seminggu hari ini, sudah seminggu berlalu semenjak pertemuan jejak kasih antara kekasih kekasih ku. ouh, gembira tak terkata bila ketemu diorang.
   
the most happiest day ever and the most terrible day ever. happiest? yerlah, jumpa kekasih sape tak happy kan? hihi. terrible? yeah, aku excident on that day. wuhuu~ syukur umur ini masih panjang. syukur diri masih diberi peluang untuk menyedut udara bumi.
  
;) sikit je pun excident. *Alhamdulillah. hairan jugak kereta makcik tuh takde pape pun, kereta aku je yang yoyo'o rosak. takde la rosak, cuma remuk la sikit. tapi kalu perhatikan tak perasan pun remuk tuh. hehe. trauma tuh ade la jugak. tapi, hey itu lah pengalaman right?
  
excident itu agak meng-spoil-kan perasaan aku untuk ber-photoshoot. tapi, aku cuba untuk sembunyikan agar mereka tak perasan. hmmm, naseb baek adik aku ade sekali. boleh jugak tenang tenang perasaan yang gundah gelana time tuh. :D
  
photoshoot? yeah, tempahan ber-photoshoot. bayaran rm50 je pun. hasil dia mantaap~ congrates to my junior, kerana aku tengok diorang semakin maju dalam bidang photographer. aih* diorang dah pijak kepala aku. hebbat diorang dari aku. jari jari aku dah kaku nak pegang kamera. mane tak nya, course engineering mmg langsung tak sempat aku untuk berfoyafoya. itu baru foundation. degree? aih*
   
nah, have a look guys. nice kan ? ;)
  
"meet people during my ups and my downs.."
A.Z.A - Adnin.Zakirah.Aqilah
    
perasaan tak? aku sorang je tak belit shawl. hihi. why? sebab mood aku dah di-spoil-kan oleh excident itu. hari itu hujan lebat kot. jalan licin la tuh. :D baju aku basah kuyup. piuhhh~ kenangan derr.
   
erm, oke tak sabar nak tunggu gambar kami kami yang seterusnya. insya'Allah, kalau kena caranya aku upload kat sini. hehe ;)
  
that's all for now. kbye.
  
p/s : shud be my life :)

No comments: