Monday, August 1, 2011

post sebelum sahur :D

assalamualaikum
   
ehem, jam menunjukkan pukul 4.20 pagi. dah aku still tak rasa ngantuk. agak agak aku dah tak tido kot. tunggu sahur terus. hehe :D
   
aih, agak pelik dan dan menjengkelkan perasaan bersahur dan berpuasa jaoooh dari family ini. ingin ku tangisi malam ini. namun, airmata sudah habis aku kerjakan pada malam semalam. hahaha. *brehinyo la tiok =.='
   
oke, puasa tahun ini sangat pelik. yang jaooh dari family tuh satu hal. satu hal lagi aku tak design-kan satu wallpaper untuk ucapan selamat berpuasa. aku ada buat satu, tapi tak berapa complete sangat. entah bila la boleh siapkan. sepatutnya semalam dah siap. tapi, disebabkan sesi dari hati ke hati berlaku semalam. maka tergendalalah segala kerjaan aku. huhu.
   
ouh, sebut pasal design. =.=' bakat design-ing aku dah semakin musnah ditenggelami oleh segala bagai yang berkaitan dengan engineering. dah lama kot aku tak sentuh photoshop. *nak cari gradient pun dah tak jumpa. haha. saya mudah sangat lupa. perlu study balik photoshop. dan aku sangat jeles tengok junior2 yang sedang melebarkan sayap mereka dalam bidang animasi, photography dan segala bagai yang berkaitan.
  
hari tu terfikir jugak nak tukar kos, dari engineering kepada creative multimedia. tapi, bila fikir balik. takpelah, alang alang menyeluk perkasam biarlah sampai ke pangkal ketiakk. haha. aku fikir, engineering sebagai career. yang creative multimedia tuh sebagai hobi. :D lagipun aku minat dua dua je kot. so tak kesah lah. *padahal aku kesah ngeeee :D 
   
emmm, aku sekarang rasa happy sikit. sebab agak nya la. dah takde kot yang buang masa kat blog aku. so, aku rasa free sikit nak ngumpat  ke pape. haha. *ces, bulan puasa berniat jahat. :D
   
hey, silent-reader. are you still with me ? haha. membebel je pepagi buta nea. oke lah, out dulu. :D
  
p/s : privacyisundercontrol.blogspot is updated :D

5 comments:

miss nureen said...

haha rasailah apa yang kami rasa tahun lepas, berpuasa di perantauan! ;p

Unknown said...

ceh. senior yg kurang aja. bukan nak kasi semangat ke. aisshh

miss nureen said...

hahaha, mek sahur nge gapo?
dulu i sahur dgn susu/ nestum/ milo je.
ahaks.

Unknown said...

make roti cicoh melo jahh..

miss nureen said...

ololoo ciannye die..
ok dh tu,
sahur supo ore seking,
bkk poso nt po rajo r..
som bena.
eh, slamat berpuasa mek! :D