Monday, August 8, 2011

kelantan :D

assalamualaikum

hai.hai.hai. sebelum aku membebel jauh, selamat berpuasa untuk hari kelapan kepada muslimin dan muslimat semua. :D
    
oke. hari khamis baru nea (04/08) aku balik kelantan. yeah, setelah sekian lama craving untuk balik. akhirnya, dapat jugak. lagi lagi bila bulan puasa nea, jiwa meronta meronta gila nak balik kelantan.
  
pergh. terasa complete gila hidup bila berpuasa kat rumah. complete sangat. bangun sahur umi yang kejutkan, pastu tolong umi masak pepagi buta. lepas sahur kemas rumah. basuh pinggan, then turun ke halaman rumah. gotong royong. pastu time nak bukak puasa, masak sama sama. kecoh riuh rendah semua ada lah. lagi best kalau ahli keluarga cukup. :D
    
sebelum kepulangan aku ke rumah, hanyalah tinggal anak anak lelaki kat rumah. so, i'm wondering camme la umi masak. haha. ruparupanya, diorang yang tolong. semua masuk dapur, abang aku, dan 2 orang adik aku.

tapi, kekejaman berlaku setelah aku balik. mereka mereka mendera aku. semuanya curi tulang. =.=' kejam2. mentang mentang aku balik, semua nak goyang kaki ye. takpe la, alang alang dah jarang balik. biarlah berbakti sikit. :D
   
sebenarnya, banyak cerita yang nak ditulis. tapi macam semua dah pergi. pergi jauuhhh. mungkin perasaan "tak larat" ini semakin menggunung. siren suh rehat sudah berbunyi. *baru sampai hostel. aih. takpe la. laen kali kalau ade cerita best2 aku bagitau.

last but not least, tak sabar nak tunggu khamis nea. sebab, aku balik kelantan lagi. hoho ^o^ sila lah jeles wahai dunia. :D

No comments: