Saturday, February 21, 2009

PTD 22 vs PTD 23 [za&masyi vs chetong2]

bismillah~

hari ni kat tuisyen x seteruk semalam...
dasat giler la semalam tu..
like a scary nightmare....!
masyi aku xelyh nk tahan teman masyi..
eh! kau byg kan la..
dah la kelas sempit..then budak lakinye ramai..
yg pompuan tggal aku and masyi..tuh pom sbb aku jnji nk teman masyi..
kalu x...jawab nye keseorgn la dikau masyi..
malu tahap dinasour woow!~
xsggup daku nk menghadapi ujian sebegini rupa..
kalu di suruh buat pilihan..
antara telan bara api dgn masuk kelas tuh..
baek aku perut aku yg menggelegak panas..
daripd hati aku yg menggelegak panas sakit hati dgn bdak2 laki dlm klas tuh..
bak kata ckgu zul aka ckgu math mode aku..
"biase la tu..sifat lelaki.. xkan diorg nk tgk sje.. mesti ade perasaan nk kacau"
dasat punyer statement...!
ckgu A. aka x-ckgu sc aku plak..pndai2 die jer ckp
"wat2 xbeso...!"
fOuh! dasat2 ar~
aku dpt blajar perkataan bru semalam..
messin~ gallow~ gile niniey~ chetong~ so on~
mybe aku ng masyi jer yg tau citer di sebalik perkataan2 ni..
hua :))

semalam biarkn ia berlalu..
dan ai ni aku bertekad nk suh masyi masuk klas aku ptd 22..
oleh kerana telah berperang saraf yg agk sengit dgn pok mat...
aku tetap nk suh masyi msk klas aku...!
nawaitu mmg dah ade...siap jage tmpt lg ko masyi...
tp apa kn naseb saem aku sorg nih..
kena 'cnuar' ko?
tgk2 still terchongak dalam kelas seram tuh!
sggop kau masyi msk klas tuh sorg2 diri..
[bdak ni xde prasaan kowt] hahah3~
aku yg menengok ni la bgai nk tercabot jngtung...!
waaaaaaaa~ cyan masyi!!!!!!!!!!!!!!
masyi mianhae~ ore dop sggop nk tulum..
mmg ape gne nye kwn kalu xleyh tulum..
tp ni bgai nk mati kn dri sndri...
aku xbese dgn persekitaran sebegitu rupe..!!
aku janji jumaat mggu depan..
masyi dok dlm klas aku...
masyi...! no excuses!
[ko masyi sngkot nga CHETONG?]
huahauhau3...!

begitu la kisah PTD 22 vs PTD 23

2 comments:

AtikAh said...

xtau nk tggl footprint man0

Unknown said...

xtinggal pown xpe footprint tuh~
dah la ber'smelly'..
heehehe3~