Sunday, April 22, 2012

cinta-kosong

Assalamualaikum

tulis macam tak hengat dunia. dan, a long backspace. haha. aku pun taktau ape yang aku merapu tadi. macam tak senonoh je nak post kat sini. ini je yang mampu aku simpulkan ; -

*first time guna graphic tablet. oke lah not bad kan?*

kosong ?
ye, ade yang cakap "wei, kau perlu something new dalam hidup...aku suggest kau lekas2 la cari pasangan hidup.."

i was like.."what the heck? i'm only nine-teen.."

aku tak rasa yang aku kosong sebab aku rasa sunyi. yeah, maybe a bit. tapi its more to homesick la kan. *haha, kan betul sir aku bajet, mesti ade tulis "homesick" tuh* well, suka hati aku lah blog aku. kahkahkah.

mungkin aku tak rasa the pleasure of being "couple" . tapi aku mintak sangat lah dijauhkan dengan perkara perkara dusta semua tuh. aku taknak bercakap panjang tentang benda nea, sebab aku takut Allah uji aku dengan menda menda macam ni. cukup lah aku merana tgk surrounding aku. enough.

..Cinta kadang tidak bersama jodoh, namun selalunya jodoh pasti ketemu cinta..

dan umi aku selalu ingatkan aku tentang maksud sepotong ayat al-Quran, again and again :

“Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” [An-Nur : 26 ]

aku manusia, sentiasa bergeluman dengan dosa. hanya aku pinta lindungi hati ini dari perkara melalaikan. lagha lagha.

cinta yang dicari pasti akan pergi, kerana cinta itu datang nya sendiri :)

 p/s : i'm addicted to kosong by najwa latif

No comments: