Saturday, January 30, 2010

alahai~

assalamualaikum

tomorrow is the day!
its show time!
nervous menunggu kehadiran esok
apekah yang akan berlaku pasnea
setelah sume itu berlaku..
perlu ke aku trase nervous macam nea?
macam aku pulak yg buat salah..
apekah kesudahan cerita kita?
sume jawapan ade dtangan aku
hanya tggu aku yang memilih jwpn yang pasti
jwpn yg xmengecewakan mereka2 sume,
jwpan xyg mungkin membuatkn hati aku bertambah parah!
apekah mungkin kami yg kena mintak maaf esok?
apekah mungkin perang maseh meletus esok?
apekah mungkin kami dipersalahkan?
apekah mungkin die maseh dgn cara nye?
apekah mungkin die dtg meminta maaf?
apekah mungkin aku menangis skali lg esok?
apekah mungkin keadaan kembali elok?
apekah mungkin sume nye macam xwujud esok?
apekah mungkin?

berbaur2 perasaan aku,
macam ade,
sakit, nervous, parah, takut!
perlu ker aku rasakan sume nea?
ah! kuat nye penangan die!

walau ape pun yang akan terjdi esok
kami xkan lupa tragedi 28 januari
kami xkan lupa setiap kata2 yg dihamburkan kpd kami
kami xkan lupa setitik air mata kami yg mengalir krn sume tue
kami xkan lupa layanan yang die bagi..
kami xkan LUPA!

p/s : mcm xnk pegi jer skola esk..aih!

1 comment:

Anonymous said...

jgn duk wt xg skul la.
lari bkn jln pnyelesaian mslh.
huhu~