Friday, May 29, 2009

hakikat rindu

~assalamualaikum~

setelah usiaku menjangkau 16tahun ini,
baru aku memahami apa erti rindu yang hakiki,
betapa peritnye perasaan rindu bile diri yang sudah ditinggalkan ditinggalkan lagi,,
hehehe:D
kalu dulu,
aku x terlalu merasai kerinduan yg sedang mnggunog bak gunong himalaya+everest,
kerana aku masih punye teman sepermaenan dn seperjuangan,
merana melihat temanku ini dibuli,
maafkn yup! aku cume ingin menggalkan memori peritmu bersamaku,
hehehehe:D
tanpa hati, perasaan lagi penuh riak,
aku menyakitkan hatimu yg mmg tgh parah!

tapi,
sekarang hanye tinggal bygn dlm ingatnku yg maseh segar2 bermaen..
uuuuuuww~
aku rindu bangat kehidupan yg dulu,
yg penuh dgn kemesraan, kesedihan dn sgl2nye,

~rindu~
datang berputik di dalam hati,
bile aku bersendirian dh wajah2mu mengisi setiap pandangan ku..
masehkah kau ingat memori kita bersama..?
aku pasti kau juga merindui aku,
"bila terasa sejuk, pejamkn mata,
bygkan dalam dakapanku,
bila terasa rindu pejamkan matamu,
kita bersua dalam lena...."

~rindu~
mnunjukkan betapa akrabnya kite,
aku menerima hakikat kerinduan,
kerana rindu itu utk sementara,
kerana kau pergi bkn utk selama2nya,
hanya utk menyambung perjuanganmu yg hampir dikecapi..

semoga Allah memberi ketenangan mu di sana,
dan
semoga Allah menjadikan rindu kite itu satu tanda ikatan kite






p/s :kerinduan adalah kehidupan!

2 comments:

miss nureen said...

aisyyyy!

Unknown said...

gapo aissyy2 eh!?
napa..?
gocoh...?
isk3..