Friday, July 6, 2012

falling in love .

assalamualaikum !

hey hey hey , you guys know whattt ?? i'm just falling in love ! it's awesome kan ? kan ? kan ? kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan? *krik krik krik*

ehem , amboihh kemain lagi kan . bila cakap ter-falling falling in love kebanyakan orang la kan , akan fikir yang aku dah jatuh hati daaahhh kat someone , bla bla bla . hey you so typical oke ? tapi kebanyak nye la kan , bukan semua .

I'm falling in love with this :





syok wei main basketball . aku tau aku tak pandai main . tapi ade aku kesah ke weeiii ? janji aku enjoy kan . oke lah kan , first time try main dah boleh skor jejauh , slum dunk sesikit . kan ? :p injured sana sini . tapi takpeeee , enjoyy oke .



haaa , aku main bukan la macam atas ni . lol . aku tak boleh buat mcm tuh , sebab aku pendek . *sobs .

ape ape je lah . tapi game tadi sumpah enjoy gilaaaaa . boleh release stress . bolehh sihat kan badan . iye lah kan , bak kata pepatah "badan cergas, otak cerdas.." tak gitu ? haaaa , baru boleh jadi pelajar contoh . haha . 

maka maka , dengan ini insya'Allah every thursday at night , aku akan turun main basketball kat court . hewww ~ korg try la weiii , syok habis . :p

ehhh? kbai . 


p/s : maju lah sukan untuk negara

No comments: