Wednesday, September 1, 2010

i love streamyx tua!

assalamualaikum

hai everyone! seriously lame gila xupdate benda alah neh. banyak gila cite yang aku xupdate. tp, maah yer, tiada siaran ulangan utk sume itu :) . hmmm, dah hampir sebulan streamyx rumah aku mendiamkan diri. celaka gila punye manusia, habis kabel telefon kat kampung aku diorang kebas. terpaksa la aku berpuasa maen internet. yang TM pulak bukan maen lama lagi nak repair benda tuh. ish! xmesra pelanggan langsung. pastu, ade broadband pun hampeh! dah macam labi labi tua nak berjalan ditengah panas terik. nyot nyet nyot nyet! malas nak layan broadband! internet oOh internet! can't u even imagine, how is your life without internet in a minute? huh!


internet connect everonye in this world. so, kalau interne xde kat rumah aku. macam mana aku nak connect dengan kak2 dan abang aku? huh!
 
dah dah. whatever is, internet dah menjadi! :) a BIGG kiss buat TM! *muaahhh*. wahaha, baru 1ominit tadi TM telefon rumah aku, bagitahu kabel dah siap dipasang. aku pun ape lagi kan? terus capai mana2 laptop yang berkenan..wahaha! selamat tinggal broadband, welcome home streamyx! :P

dan sekarang baru aku sedar. betapa aku sayang streamyx tua aku tuh. ;) <3

No comments: