Sunday, August 16, 2009

im back

~assalamualaikum~
im back where i belong,
 tanx a lot friends,
for the happiness,

tdi, masyi mari kt skola,
ya Allah, hepi sgt2
dah lame aku starving nk jumpe msyi,
hehehe,
tp,
tdi ade drama yg bersiri,
honestly aku xsuke part 2,
tp, aku tau itu la part yg plg bahagia bg kwn2 aku,
aku xkesah kalu "gomok" dn sekutunye sakit hati,
tp, perit hati aku
bile tgk mudz,
xsnggup aku tgk die begitu,
entah, setelah ape yg die buat,
aku pun tatau mne silap lngkah die
hmmmmmmm~
"oh come mudz! u're belong us!"
us? [sound weird]
"u're belong them"
hahaha
bile aku tgk mudz jdi mcm tuh,
tbe2 aku tringat kesah silam,
mmg sume xkn phm,
aku paham sgt2
sbb aku penah lalui sume,
dan aku tanak mudz lalui sume tu,
tp, it's too late
maaf mudz, aku xleyh buat ape2 utk mu,
kejam rase dri nie,
honestly,
aku still bleyh trima mu,
kalu mu mari kat kteorg,
tp,
aku tatau la sep2 laen,
itu atas hati masing2,
aku pun manusia yg pyh maafkn org jgk,
tp, bertempat jgk,
cause i can see the true,
u're innoncent,
maybe aku xrase ape yg org laen rase,
maybe aku xrse ape yg mu dah buat,
bagi aku, mu xpenah wat kapo2 yg sakit hati aku,
persoalan utama:

perlu la ku bahagia disaat kau mederita?


love you damn much!