Tuesday, August 3, 2010

again??

assalamualaikum

semalam tido pukul 2.3o pagi.
haha~ biase la mggila dgn kak2 dan abg aku.
buat itu. buat ini.
mcm tiada hari esok utk bersama..haha~
dah mcm xingat dunia..~
(_ _!)

dan sekali lagi hari nea
aku tedak pergi sekolah..
*peace V
mmg gila arh ini kerja.
ini sume gara gara kak2 dan abg aku baru balik.
dah hampir setahun aku xjumpe dieorg.
tak hairan la kan aku sanggup xpegi sekolah..
hahaha~
gila kan? kerap aku xpegi sekolah
sampaikan kak aku cakap.
yang guru kelas aku ade call kat rumah.
tanya ape pasal aku kerap xdtg sekolah.
bulan 7 baru nea dah 4 kali aku xpegi.
naseb baex kaklong aku bagi alasan yang cun!
die cakap aku kejap demam kejap x.
hahaha..kelakar gila jwpn.
atleast ade jgk alasan kan.. >:D
thanks kaklong.. :)

so, hari ini hari berfoya foya bersama mereka.
abg syad ajak keluar jenjalan
uyeas! i like.
pegi kbmall..maen bowling habis habisan.
muahaha..*bajet macam dah xsekolah.*
fuh. seriously, sume mcm kayu time maen bowling
longkang.longkang.longkang. *.*
malu siot! sume org tgk kat kteorg.
abg syad jer yang strike.
ala biase la kan lelaki.
selalu kuar maen bende neh.
haha..aku dapat no.3 dri 4org yang maen.
^^

lepas jer maen bowling
kteorg pegi makan makan kat foodcourt.
uuuuu~ mmg best arh jenjalan dgn dieorg.
pegi beli barang barang kat pacific
fuh! letih2..~
dari pukul 11 smpai 3 baru la kteorg balik rumah..
mmg gila arh..

nak maen lagi boleh x?

No comments: