Thursday, July 29, 2010

its all *tiba.tiba*

assalamualaikum

aku pergi sekolah hari nea oke!
no doubt.dah shuh.shuh. sibuk jer!

segala macam terjadi pada ini hari.
hari yang agak gila. =.='

bergosip gosip dgn cgu
dgr kaba. kami diserbu secara senyap.
mmg xkesah pun. tapi.
ade satu benda yang kami kesah.
isk3..mmg nahas lah.
shuh2! senyak senyak sudoh!

tiba.tiba rase macam xsedap hati.
aku pun tatau apesal
aku dan adnin gila punye berdebar
dah macam berdondang syg dlm jantung neh..
sbb. if anything happen.
kteorg yang akan dipersalahkan..
adil ke macam tuh? hmmmm~

lepas jer habis bergosip dgn cgu
aku dan adnin masuk kelas.
tiba tiba *za kne g dewan A. ado perjumpaan dgn pkHem*
erk. BAEX-lah.
*mugo nyo xdebba lah mano.biaso2 jah*
oke. cerita nea sampai disini saja
kerana terpaksa di tapis..ngahaha! >:D

lps jer perjumpaan tuh.
aku pun masuk kelas.
tiba tiba. *za g wak oral BAT.ustz. tggu kat pondok. mu sore jah hop xwak lagi*
erk.erk.? and again.*tiba2* PRESSURE2..
i dont make any preparation for that.
aku pergi ke pondok. terkapai kapai
bagai hilang arah.
try mintak nga ustz nk excuse.
tapi xleh. kne teruskan jgk.
so, i dare to take the risk! uyeas!
better la kot.. ;)
tapi, i dont want to remember that moment.!
so pathetic..T.T

oke. bila kelas dah tamat.
sume makhluk pun bergerak nak balik.
mungkin saat itu rezeki aku dan adnin melimpah ruah.
tiba.tiba
dan xdisangka sangka kteorg dpt mkn free hari nea.
nak tolak xsanggup..hehe ;P
mmg kenyang xterkira.. rm12++ utk aku dan adnin.
and again. terima kasih.
nanti belanja lagi..muahaha..>:D

.done.


p/s ; blurrrpp! seriously kenyang gile!

2 comments:

miss nureen said...

suatu kronologi yang tidak ade kesinambungan langsung. aihh

laDy zAzA said...

haha..
bkn xde kesinambungan..
cume cerita terpaksa ditapis tapis..
ngahaha~
byk bnde etep terjadi^^